شهر خبر

شکلات مسموم و کشنده، هدیه نامزد دوست‌پسر سابق

شکلات مسموم و کشنده، هدیه نامزد دوست‌پسر سابق

زنی برزیلی پس از خوردن شکلات‌های مسمومی که نامزد دوست‌پسر سابقش برای او فرستاده بود، جان خود را از دست داد.

: لینداچی ویه‌گاس، تولد ۵۴ سالگی‌اش را جشن می‌گرفت که جعبه‌ای از شکلات و یک دسته گل از منبعی ناشناس دریافت کرد. او بعد از کلی تماس با دوستان و آشنایان خود، سرانجام دریافت نامزد دوست‌پسر سابقش برای او این جعبه از شکلات و دسته گل را فرستاده است.

ویه‌گاس، به تصور اینکه این هدیه‌ای برای تولدش است، با خیال راحت چند عدد شکلات خورد و برای مرتب کردن موهایش به آرایشگاه رفت.

شکلات مسموم و کشنده، هدیه نامزد دوست‌پسر سابق

بنابر اظهار شاهدان، ویه‌گاس پس از خروج از آرایشگاه دچار تشنج شده و در پیاده‌رو به زمین می‌افتد. با اطلاع‌رسانی مردم، پلیس به‌سرعت به صحنه می‌رسد و «ویه‌گاس» را با عجله به بیمارستان می‌رسانند. اما دیگر کار از کار گذشته بود و «ویه‌گاس» جان خود را از دست داده بود.

تحقیقات نشان داد که «ویه‌گاس» بر اثر مسمومیت ناشی از خوردن شکلات‌های مسموم فوت کرده است و در بررسی بیشتر مشخص شد، نامزد دوست‌پسر سابقش که- ۴ سال بود دیگر با هم رابطه‌ای نداشتند و صرفا به عنوان دوست برادرش با آنها رفت‌وآمد می‌کرد- شکلات‌های مسموم را برای «ویه‌گاس» فرستاده بود. انگیزه او هم چیزی جز حسادت به «ویه‌گاس» نبود. او می‌گفت، با وجود اینکه «ویه‌گاس» و نامزدش از هم جدا شده بودند، اما گاهگاهی با یکدیگر تماس می‌گرفتند و این موضوع او را خیلی ناراحت می‌کرد. اما وقتی نامزدش به دلیلی دیگر، رابطه خود با او را کاملا قطع کرد، بسیار خشمگین شده و لینداچی را مقصر می‌دانسته است و به همین دلیل می‌خواسته او را تنبیه کند.

شکلات مسموم و کشنده، هدیه نامزد دوست‌پسر سابق

منبع:

odditycentral