شهرخبر

عکس | جوانِ محبوب برانکو به تیم ملی رسید | از پرسپولیس قهرمان تا تیم ملی قلعه نویی

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

مدافع سابق پرسپولیس شرایط متفاوتی نسبت به چهار سال قبل تجربه می‌کند و در اردوی تیم ملی حضور دارد.

احسان حسینی

به گزارش همشهری آنلاین، مینی‌کمپ تیم ملی فرصتی شد تا امیر قلعه‌نویی برخی از بازیکنان که در فصل اخیر لیگ برتر عملکرد خوبی داشتند را از نزدیک ببیند و مهره‌هایی را دعوت کند که در کنار نمایش موثر در باشگاه‌های خود، سن و سال کمی دارند و سید محمداحسان حسینی، بازیکن آلومینیوم یکی از آنهاست.

احسان حسینی که نخستین بار در سن ۱۹ سالگی حضور در سطح اول فوتبال ایران را با عضویت در پرسپولیسِ برانکو تجربه کرد و دو فصل زیر نظر این سرمربی کروات بود و حتی سه بازی در لیگ برتر انجام داد، حالا شرایط کاملا متفاوتی نسبت به گذشته دارد و تبدیل به بازیکن فیکس تیمش شده تا ملی‌پوش هم شود.

این مدافع چپ‌پا که نخستین بازی خود در لیگ برتر را در سن ۲۰ سالگی برای پرسپولیس انجام داد، پس از دو سال تجربه حضور در پدیده مشهد، فصل اخیر را همراه با آلومینیوم اراک سپری کرد که بهترین دوران او بود.

احسان حسینی در آلومینیوم اراک ۲۶ بازی انجام داد که توانست در کنار ثبت یک پاس گل، به‌عنوان مدافع میانی یا چپ بهترین عملکرد را برای تیمش ارائه دهد و نمایش موثرش در قلب خط دفاعی کاری کرد تا سید مهدی رحمتی نیز به او اعتماد کرده و در پست تخصصی از این بازیکن جوان بهره بگیرد و با این فرصت، در ملی‌پوش شدن او موثر باشد.