شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ارتش#نیروی زمینی#نیروی زمینی ارتش

تحلیلگر نظامی اسرائیلی خطاب به نتانیاهو:

قبل از سخن گفتن در مورد حمله نظامی به ایران به نیروی زمینی ارتش نگاه کن

یک تحلیلگر نظامی اسرائیلی خطاب به نخست‌وزیر این رژیم تأکید کرد که قبل از سخن گفتن در مورد حمله نظامی به ایران، ببینید که چه بر سر نیروی زمینی آمده است.

قبل از سخن گفتن در مورد حمله نظامی به ایران به نیروی زمینی ارتش نگاه کن
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۵ ۰۹:۲۵:۰۲
اعتمادآنلاین |

یوسی یوشع تحلیلگر نظامی اسرائیلی در روزنامه عبریزبان «یدیعوت آحرونوت» خطاب به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و فرماندهان ارتش این رژیم تأکید کرد که قبل از سخن گفتن در مورد حمله نظامی به ایران، ببینید که چه بر سر نیروی زمینی آمده است، زیرا آنچه در نوار مرزی با مصر شاهد بودیم، بیانگر شکست و خلل‌های اساسی و بزرگ است.

به گزارش ایلنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، تصریح کرد که بدون تعارف، شیوه عملکرد نظامیان ارتش یکی از این شکست‌های بزرگ ارتش است  و همین مسأله می‌طلبد که در نیروی زمینی ارتش و آماده سازی آن بازنگری شود که طی سالیان اخیر این مسأله کاملا به فراموشی سپرده شده بود و تمرکز بیشتر بر تقویت توان اطلاعاتی و نیروی هوایی بوده است.

یوشع به رزمایش نظامی جاری ارتش رژیم صهیونیستی که وارد هفته دوم شده، اشاره کرد و گفت که محور اصلی این مانور حملات هوایی و کارهای اطلاعاتی به ویژه در لبنان و تا حدودی هم بحث ایران است اما نباید از یاد ببریم که شاید مجبور شویم وارد درگیری‌های مسلحانه با حزب الله در نوای مرزی شویم که این اصلا با درگیری با سرباز مصری قابل مقایسه نیست، زیرا در چنین شرایطی ما با یگان آموزش‌دیده «رضوان» که قدرت کماندویی حزب‌الله است، مواجه خواهیم بود.

وی افزود که بزرگ‌ترین چالش پیش روی نیروی زمینی ارتش خواهد بود، زیرا ارتش اغلب به فکر تقویت توان اطلاعاتی و نیروی هوایی بوده اما ما در نهایت مجبور به مبارزه برای پیروزی در جنگ زمینی خواهیم بود.

یوسی یوشع اظهار داشت که رژیم صهیونیستی بودجه اصلی را صرف تقویت نیروی هوایی و اطلاعاتی کرده است و نیروی زمینی فراموش شده است، بنابراین مأموریت «هرتزی هلیوی» رئیس ستاد کل ارتش رسیدگی به این مسأله و تقویت نیروی زمینی است.