بازتاب سخنان رهبر انقلاب در مراسم ارتحال امام(ره) در رسانه‌های عربی

سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در رسانه‌های غربی با بازتاب گسترده همراه شد.

سخنرانی رهبر انقلاب در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام راحل بازتاب‌های گسترده ای در رسانه های عربی داشته است.

شبکه خبری المیادین ضمن انعکاس سخنان مقام معظم رهبری تیتر زد: رهبر ایران اعلام کرد که برنامه ریزی برای اغتشاشات اخیر در ایران از سوی غرب و سرویس‌های امنیتی آنها صورت گرفت.

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری ,

رای الیوم هم آورده است: رهبر ایران اعلام کرد که غرب برای اغتشاشات در ایران برنامه ریزی  کرد. آمریکا ما در محور شرارت قرار داد و هدفش مطیع کردن کشور ما بود.

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری ,

المنار لبنان هم این تیتر را برای خبر خود انتخاب کرد: ایران سالروز ارتحال امام خمینی(ره) را گرامی داشت و امام خامنه ای تاکید کرد که امام خمینی مساله فلسطین را زنده کرد.

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری ,

العهد هم این بخش از سخنان رهبر معظم انقلاب را برجسته کرد و از قول ایشان نوشت: امام خامنه ای در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اعلام کرد که جبهه بندی دشمنان تغییر نکرده است و ما باید ادوات رویارویی را توسعه دهیم.

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری ,