شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش

پس لرزه های درگیری در مرز اسرائیل و مصر/ فرماندهان ارتش اسرائیل برکنار می شوند؟

منابع آگاه در ارتش اسرائیل از احتمال برکناری برخی فرماندهان منطقه جنوبی بعد از حمله به نظامیان اسرائیلی در مرزهای مشترک با مصر، خبر دادند.
پس لرزه های درگیری در مرز اسرائیل و مصر/ فرماندهان ارتش اسرائیل برکنار می شوند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، از المیادین، منابع آگاه در ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند، پیش بینی می‌شود برخی فرماندهان منطقه جنوبی، بعد از حمله به نظامیان صهیونیست در مرزهای مشترک با مصر، برکنار شوند.

گفته می‌شود در حادثه امنیتی روز شنبه در گذرگاه مرزی نیتسانا (مرز مصر و اراضی اشغالی) یک سرباز مصری توانسته سه نظامی صهیونیست را به هلاکت برساند و خودش نیز در درگیری با نظامیان صهیونیست کشته شده است.

پیش از این نیز شبکه عبری زبان کان، حادثه رخداده در مرز با مصر را یک شکست امنیتی بزرگ برای ارتش رژیم صهیونیستی توصیف کرده بود.

این شبکه صهیونیستی در این باره گزارش داد: یک سرباز مصری به راحتی موفق شد خود را به مناطق مرزی رسانده و دو سرباز را در دو مکان مختلف به قتل برساند و در ادامه برای دیگر نیروهای پشتیبانی ارتش که خود را به این منطقه رسانده بودند، کمین کرده و یک نفر دیگر را به هلاکت رسانده و چند نظامی را هم زخمی کرده است.

«یواو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به حادثه امنیتی در مرز مصر با اراضی اشغالی گفته بود: حادثه امنیتی در مرز با مصر با نتایج بسیار خطرناکی پایان یافت، کشته شدن ۳ سرباز اسرائیلی بسیار دردناک است!

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده بود که سه نظامی صهیونیست که در درگیری در نزدیکی مرز مصر به هلاکت رسیدند، به ضرب گلوله یک تک‌تیرانداز کشته شده‌اند.