شهر خبر

انتشار بیانیه جبهه پایداری در خبرگزاری دولت/ سرمایه اجتماعی نظام کاهش نیافته

ایرنا متن کامل بیانیه جبههپایداری بمناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی را منتشر کرده است.

در بخشی از بیانیه آمده است:

 بعضاً برخی دوستان غافل  با فریب تبلیغات دشمن مبنی بر اینکه اگر از برخی اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و امام راحل کوتاه نیاییم، اصل انقلاب اسلامی رو به زوال خواهد رفت، از مسیر اصول روشن انقلاب عقب نشینی می‌کنند. در حالیکه در طول ماه‌های گذشته به دفعات شاهد بودیم که واقعیت صحنه اجتماعی ایران اسلامی بر خلاف آنچه به عنوان یک ترفند تبلیغاتی از سوی دشمن مخابره می‌شود، بر اصول روشن انقلاب و خط امام ایستاده است.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی نوشت: اتفاقاً باید به ساده لوحان داخلی یادآور شد که اگر انقلاب اسلامی، از لحاظ سرمایه اجتماعی ضعیف و ناتوان شده باشد، چه دلیلی برای مقابله با آن با صرف میلیاردها دلار می‌باشد؟ اگر انقلاب اسلامی که مهمترین سرمایه‌اش مردم عزیزمان می‌باشد از نفس افتاده بود، چرا آمریکا و غرب با همه ساز و برگ سیاسی و تبلیغاتی خود به میدان مبارزه با این انقلاب می‌آید، اما هیچ دستاوردی در میدان کسب نمی‌کند؟

جبهه پایداری انقلاب اسلامی معتقد است که انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) و براساس وعده روشن الهی، زنده و توفنده‌تر از گذشته رو به پیش است و تنها راه سعادت ملت ایران این است که براساس هدایت‌های داهیانه ایشان، حرکت انقلاب و خطوط اساسی آن را به پیش ببرد.