شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#زلاتان#میلان

میلان آماده خداحافظی با زلاتان

باشگاه میلان خودش را برای خداحافظی با ستاره سوئدی‌اش زلاتان ابراهیموویچ آماده است و به این ترتیب جدایی او از روسونری قطعی به نظر می‌رسد.

قرارداد ایبرا با میلان تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و با وجود ابراز تمایل او برای ادامه دادن به کارش در این تیم، باشگاه دیگر نمی‌خواهد او را نگه دارد. زلاتان در این فصل بیشتر از آنکه بازی کند، ناظر بازی هم‌تیمی‌هایش بود. او در فصل جاری تنها 4 بازی انجام داد.

طبق گزارش سایت کالچو مرکاتو؛ باشگاه میلان در زمین تمرینی‌اش پیامی برای وداع با زلاتان آماده کرده که روی تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین چمن به نمایش درآمده است. در تصویری هم که در فضای مجازی از زمین تمرینی میلانلو منتشر شده، پیام «خداحافظ زلاتان» دیده می‌شود که البته در آن به جای کلمه Goodbye واژه Godbye درج شده که این اشاره‌ای جالب به اظهارنظر معروف ستاره سوئدی است که خودش را خدای فوتبال نامید.

میلان فردا (یکشنبه) در حالی آخرین بازی خود در این فصل را برابر هلاس ورونا انجام می‌دهد که زلاتان 41 ساله به دلیل مصدومیت نمی‌تواند این تیم را همراهی کند.

استفانو پیولی، سرمربی میلان در نشست خبری قبل از این بازی درباره آینده ابراهیموویچ گفت: من و ایبرا در این چند روز اخیر با هم صحبت کرده‌ایم اما حرف‌هایی که رد و بدل شد بین خودمان می‌ماند. او و باشگاه درباره آینده تصمیم می‌گیرند.