شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#امریکا

کسی که در لاتاری برنده می شود چقدر باید خرج کند تا پایش به امریکا برسد؟

لاتاری آمریکا نیز همانند سایر روش‌ های مهاجرتی به کشور آمریکا، از هزینه‌ های اصلی و جانبی متفاوتی برخوردار است

لاتاری آمریکا در واقع قرعه‌ کشی است که به‌ طور سالیانه برگزار شده و افراد از سرتاسر دنیا در کشور های مختلف می‌ توانند در این قرعه‌ کشی شرکت نمایند. در هنگام ثبت‌ نام لاتاری آمریکا، هیچ‌ گونه تبعیض جنسیتی صورت نگرفته و برندگان این قرعه‌ کشی نیز می‌ توانند مجوز اقامت دائم در این کشور را دریافت نمایند.

در این زمینه نیز مؤسسات و مجموعه‌ های بسیار شناخته‌ شده و معتبری در حال فعالیت هستند و جهت اطلاع از چگونگی ثبت‌ نام لاتاری آمریکا، تحصیل در کانادا و یا اخذ ویزای توریستی آمریکا می‌ توانید به این مراکز مراجعه کرده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

هزینه‌ های برندگان لاتاری از لحظه‌ برنده شدن تا رسیدن به آمریکا

از جمله هزینه‌ های برندگان لاتاری از برنده شدن تا رسیدن به آمریکا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

اولین هزینه ‌ای که افراد پس‌ از برنده شدن در لاتاری باید بپردازند، هزینه ترجمه مدارک جهت مهاجرت به این کشور می‌ باشد. هزینه‌ های پرداخت شده برای ترجمه مدارک، بستگی به تعداد مدارک و همچنین مراکز دارالترجمه خواهد داشت. اما به‌ طور کلی می‌ توان گفت که هرچه مدارک بیشتر و تخصصی تر باشند، هزینه ترجمه مدارک نیز افزایش خواهد یافت.

فرم DS ۲۶۰ مختص به برندگان لاتاری بوده و تمامی برندگان جهت تکمیل پرونده مهاجرتی خود، باید تمامی بخش‌ های این فرم را به‌ طور کامل تکمیل نمایند. به این نکته توجه نمایید که تکمیل فرم DS ۲۶۰ به‌ صورت شخصی و اینترنتی نیاز به پرداخت هزینه نخواهد داشت. اما این فرم حاوی اطلاعات و سؤالات بسیار تخصصی همانند سؤالات حقوقی، قوانین مهاجرتی و همچنین اطلاعات هویتی بوده و به دلیل محتویات آن به زبان انگلیسی، بهتر است توسط کارشناسان و مشاوران مشغول به فعالیت در این حرفه، فرم خود را به‌ طور کامل تکمیل کرده و هزینه آن را بپردازید.

همانطور که ممکن است‌ بدانید کشور آمریکا در داخل ایران دارای سفارت نبوده و جهت انجام سایر امور مهاجرتی خود، باید به کشور های همسایه ایران همچون ارمنستان، ترکیه یا امارات سفر نمایید که خود شامل هزینه‌ های جانبی می‌ شود.

پس‌ از طی تمامی مراحل، برندگان لاتاری باید در مراکزی که مورد تأیید دولت آمریکا می‌ باشند، معاینات پزشکی خود را انجام داده و پس‌ از پرداخت هزینه‌ های آن، مدارک ترجمه شده خود را با مبلغی در حدود ۳۳۰ دلار به کشور آمریکا ارسال نمایند.

برندگان لاتاری جهت انجام مصاحبه در سفارت آمریکا، باید اقدام به دریافت نوبت کرده و جهت دریافت نوبت نیز باید هزینه پرداخت نمایند.

برنده شدگان در قرعه کشی لاتاری پس‌ از انجام تمامی مراحل فوق و موفقیت در این مراحل، ویزای کشور آمریکا را به مدت ۶ ماه دریافت کرده و می‌ توانند توسط این ویزا به خاک کشور به آمریکا وارد شده و جهت دریافت گرین کارت خود اقدام نمایند. دریافت گرین کارت آمریکا نیز نیازمند پرداخت هزینه متفاوتی بوده و می‌ توانید جهت اطلاع از مبلغ دقیق آن، با شرکت‌ ها و مؤسسات معتبر در ارتباط باشید.

ویزای توریستی آمریکا

یکی دیگر از هزینه‌ های پرداختی برای برندگان لاتاری، هزینه خرید بلیط هواپیما برای مهاجرت به کشور آمریکا است. هزینه بلیت هواپیما برای اعضای خانواده به‌ طور جداگانه محاسبه شده و بر اساس نوسانات موجود در کشور ایران، دارای هزینه کلی و مشخص نمی ‌باشد.

پس‌ از ورود به کشور آمریکا و پرداخت هزینه‌ های تمامی اقدامات مهاجرتی، برندگان لاتاری باید جهت اجاره مسکن در این کشور اقدام نمایند. قیمت اجاره مسکن نیز در شهر های مختلف آمریکا بسیار متفاوت بوده و بر اساس نوع آپارتمان نیز متغیر است.

هزینه زندگی در آمریکا نیز برای برندگان لاتاری شامل هزینه‌ های غذا، جابجایی، اینترنت، تفریح، تلفن همراه و غیره می‌ شود.