شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دمنوش#برای#رفع#این#حالات#اول#صبح#بنوشید

برای رفع این حالات اول صبح این دمنوش را بنوشید

نوشیدن برخی از دمنوش‌ها را در ساعات اولیه صبح تجربه کنید.

به گزارش«اطلاعات آنلاین»، دمنوش ها دارای طعم های متنوع و فاقد شکر و کالری هستند.برخی از دمنوش ها را می توانید در آغاز روز و به صورت ناشتا بنوشید تا یک روز شاداب و پر از انرژی داشته باشید.

این دمنوش ها را می توانید به صورت ناشتا بنوشید و از خواص آن بهره مند شوید.

چای سبز

چای سبز حاوی از آنتی اکسیدان پلی فنول است که می تواند سوخت و ساز بدن را بهبود بخشیده و باعث سوختن چربی های اضافی شود.این چای به دلیل خواص دیورتیک برای افرادی که چشمانی پف دارند، بسیار مناسب است و سبب تحریک فعالیت کلیه ها می شود. چای سبز ضد سرطان بوده و برای دندان مفید است. برای جذب بهتر چای سبز می توانید آن را به صورت ناشتا مصرف کنید و در صورت تمایل در طول روز نیز آن را مصرف نمایید.

دمنوش زنجبیل

اگر احساس خستگی،بی اشتهایی دارید ، به صورت ناشتا دمنوش زنجبیل را مصرف نمایید. مواد موجود در زنجبیل سبب می شود تا شما احساس سیری کنید و طبع بدنتان گرم شود و عملکرد کبد شما بهبود یابد.

آب و لیمو

هنگامی که صبح از خواب بیدار می شوید، بدن شما در حالت کم آبی قرار دارد ودستگاه گوارش همانند یک اسفنج عمل کرده و با نوشیدن یک لیوان آب و لیمو ویتامین C فراوانی جذب بدن می شود.

آب حاوی تکه های میوه

آب های حاوی تکه های خیار، لیمو، زنجبیل دارای خواص زیادی هستند زیرا مواد مغذی هر میوه با افزودن آن به آب و نوشیدن آن وارد بدن می شود. برای درست کردن آب حاوی تکه های میوه از هر ترکیب میوه ای می توانید استفاده کنید.