شهر خبر

این افراد مدیران موفقی نیستند +سند

متولدین برخی از ماه‌ها مدیران کارآمد و موفقی خواهند بود.

به گزارش«اطلاعات آنلاین»، یک بررسی علمی نشان می دهد که متولدین برخی از ماه های سال در مقایسه با دیگر افراد، مدیران بهتری هستند و استعداد خوبی در زمینه مدیریت دارند.

فروردین

متولدین فروردین به صورت ذاتی مدیر زاده شده اند و در این زمینه شاید اولین باشند. آن ها افرادی مصمم، منطقی و تشنه یادگیری هستند و می توانند به دیگران کمک کنند که عملکرد بهتری داشته باشند. فروردین ماهی ها بهترین رئیس ها خواهند شد، آن ها همکاری خوبی با دیگران دارند.

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها قدرشناس ترین مدیران هستند اما می خواهند همه چیز را آن طور که تصور می کردند به مرحله اجرا در بیاورند. گاهی اوقات خودخواه می شوند.

خرداد

متولدین خرداد افراد فعال و با انگیزه ای هستند و دوست دارند همه چیز را با یکدیگر تجربه کنند اما اگر خسته شوند، دیگر مدیران قابل اعتمادی نخواهند بود. 

تیر

تیر ماهی ها افراد خوش مشرب و نسبتاً محبوبی هستند .فقط باید مراقب باشید که حالشان خوب باشد. آن ها گاهی اوقات تحت تأثیر احساسات شما قرار می گیرند و شاید به یکباره جهت را تغییر دهند. معمولاً در یک تیم و کار گروهی بهتر کار می کنند تا این که بخواهند به تنهایی دیگران را مدیریت کنند. 

مرداد

متولدین مرداد ماه مدیران برجسته ای هستند اما همیشه کار کردن با آن ها رضایت بخش نیست. آن ها خیلی راحت انتقاد می کنند و شاید کمی شما را دلسرد کنند . کار کردن با آن ها کمی ترسناک است.

شهریور

شهریور ماهی ها رئیس های بسیار خوبی هستند. نه تنها می خواهند خودشان را ارتقا دهند، بلکه به دنبال ارتقا دیگران هم هستند. آن ها حسابگر هستند و کار کردن با آن ها فوق العاده است و همیشه هم در ذهن خود اهداف بزرگی دارند. 

مهر

مهر ماهی ها در بعضی از شرایط به خوبی مدیریت می کنند. آن ها معمولاً ذهن بازی دارند، عادلانه فکر می کنند و در اکثر اوقات می توانید به آن ها اعتماد کنید. مهر ماهی ها عاشق مردم هستند؛ بنابراین دوست دارند با افراد زیادی کار کنند . شاید خیلی به کشمکش و مشکلات پاسخ خوبی نداشته باشند اما به نابغه پروری احترام می گذارند و در نتیجه می توانند تا حدی مدیران خوبی باشند. 

آبان

متولدین آبان ماه اگرچه همکاران بسیار خوبی هستند اما گاهی اوقات نمی توان به عنوان مدیر در کنار آن ها احساس خوبی داشت. آن ها ذاتا مدیر زاده نشده اند و تمایل دارند که خیلی مهم به نظر برسند و همین باعث می شود که به حاشیه رفته و اشتباه کنند. 

آذر

متولدین آذرمی دانند که هر کس استعداد منحصر به فرد خودش را دارد و می توان از همین افراد به بهترین شکل ممکن در کار کمک گرفت. آن ها همچنین تشنه یادگیری هستند، خوب فکر می کنند و به دنبال استقلال زیادی هستند و خیلی به نظر دیگران توجه نمی کنند و همین باعث می شود که مدیران و کارآفرینان خوبی باشند. 

دی

دی ماهی ها مدیران خوبی هستند اما زمانی که صحبت از نوآوری، تغییرات یا حتی ارائه یک ایده می شود که تا به حال انجام نشده ، این افراد خیلی خوب عمل نمی کنند و ترجیح می دهند راه هایی را امتحان کنند که از قبل امتحان شده است .

بهمن

متولدین بهمن ماه بدترین مدیران هستند. همیشه تمایل به مدیریت دارند اما اصلاً در این کار قدرت بالایی ندارند. آن ها مفاهیم و ایده های نوآورانه و جدیدی در سر خود دارند اما مشکل اینجاست که بیش از حد متفاوت از دیگران فکر می کنند و کمی عجیب و غریب به نظر می رسند. بنابراین کار کردن با آن ها راحت نیست.

اسفند

اسفند ماهی ها مدیرانی می باشند که قوانین وضع می کنند و انتظاراتی دارند و بیشتر زمان خود را صرف انجام کار های خلاقانه و کشف چیزهای جدید می کنند تا اینکه بخواهند کار قبلی را ارتقا دهند. این افراد در مدیریت ناتوان نیستند اما شاید به اندازه ماه های دیگر ویژگی های مدیریتی قوی نداشته باشند.