ربودن دوست دختر قدیمی برای اثبات عشق به زن تبهکار / نقشه قتل عملی نشد

به گزارش رکنا، اوایل اردیبهشت امسال، زنی با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مردی به اتهام آدم ربایی ، سرقت مقرون به آزار و سوءقصد به جانش شکایت کرد. با دستور قضایی، تحقیقات ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران در این رابطه از شاکی آغاز و مشخص شد رباینده مردی بوده که پیش از این با او دوست بوده و وی با ناکامی در سوءقصد به جانش، خودروی وی را سرقت کرده است.

در ادامه جست وجوهای پلیسی چند هفته بعد خودروی شاکی در جنوب شهر کشف شد. این در حالی بود که 8 روز پیش متهم فراری بازداشت شد و منکر جرایمش بود تا این‌که دیروز اعتراف کرد و گفت: شیوا شاکی دوست قدیمی‌‌ام بود. پس از مدتی دچار اختلاف شده و از هم جدا شدیم. عکس‌هایش همچنان در گوشی‌ام بود. مدتی بعد با دختری به نام یلدا آشنا شدم و نامزد کردیم. او می‌گفت دانشجوی حقوق است و در شرکت حقوقی کار می‌کند. وقتی فهمید هنوز عکس‌های دخترمورد علاقه قبلی‌ام را پاک نکردم از من خواست برای اثبات این‌که با او ارتباط ندارم از شیوا انتقام بگیرم. بر اساس نقشه یک روز با شیوا قرار گذاشته و او را ربودم. می‌خواستم از او اثر انگشتی پای قرار داد فروش خودرویش بگیرم که مقاومت کرد. سر و صدا می‌کرد و تصمیم گرفتم خفه‌اش کنم که عابران متوجه شده و او در یک لحظه از خودرو بیرون پرید و من فرار کردم. اگر فرار نمی‌کرد می‌خواستیم دست وپایش را با طناب بسته و در بیابان بیندازیم تا از تشنگی و گرسنگی بمیرد و راز سرقت لو نرود که نشد. بعد از این ماجرا متوجه شدم یلدا عضو یک باند تبهکار است و به این شیوه مردان را فریب می‌دهد و مجبور به سرقت می‌کند.

 تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبرگفت: متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای دستگیری همدست فراری متهم و رازگشایی از دیگر جرایم‌شان ادامه دارد.