شهر خبر

روزنامه جمهوری اسلامی:

دلیل عدم تحقق وعده‌های امام خمینی فقر امکانات بود نه فقر صداقت

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: امام خمینی جز بر مدار صداقت نظری و عملی، قدمی برنداشته است. حتی وعده‌های او که محقق نشد هم هرگز با فقر صداقت روبه‌رو نیست که عاملش فقر امکانات بود. بی‌شک اگر بلاهایی چون کودتا و قائله‌های تجزیه طلبانه و جنگ و تحریم اتفاق نمی‌افتاد، هم دنیای آبادی داشتیم و هم آخرت مان آباد می‌شد.

دلیل عدم تحقق وعده‌های امام خمینی فقر امکانات بود نه فقر صداقت
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۱ ۱۶:۲۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی به مناسب سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی تاکید کرد که فقر امکانات موجب شد وعده‌های امام خمینی محقق نشود.

به گزارش جمهوری اسلامی، خمینی در گذر زمان جز بر مدار صداقت نظری و عملی، قدمی برنداشته است. حتی وعده‌های او که – به ده‌ها دلیل و وجود صدها مانع- محقق نشد هم هرگز با فقر صداقت رو به رو نیست که عاملش فقر امکانات بود. بی‌شک اگر بلاهایی چون کودتا و غائله‌های تجزیه طلبانه و جنگ و تحریم و.... اتفاق نمی‌افتاد، هم دنیای آبادی داشتیم و هم آخرت مان آباد می‌شد. آب و برق مجانی که عددی به حساب نمی‌آمد. باری، امام، صادق بود. مردم هم به او باوری مومنانه داشتند. امضای این سند اعتقاد دوسویه، تشییع جنازه‌ای بود که پرجمعیت‌ترین تجمع بشری را به نسبت جمعیت کشور، به گواه گینس، رقم زد. ایمان مردم به امام همچنان برقرار و پشتوانه ایران عزیز است. ذخیره‌ای راهبردی که در فرداها هم می‌تواند، نقشی سازنده به عهده داشته باشد...