شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قدس

عملیات ضدصهیونیستی گردان‌های قدس در طولکرم

عملیات ضدصهیونیستی گردان‌های قدس در «طولکرم»

گردان‌های قدس- تیپ جنین با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه طولکرم در کرانه باختری مقابله کردند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین سحرگاه امروز پنج‌شنبه، نظامیان اشغالگر و تجهیزات آنها را در جریان یورش به اردوگاه «عین شمس» در طولکرم در کرانه باختری با گلوله و مواد منفجره هدف قرار دادند.

گردان‌های قدس- تیپ جنین با صدور بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد: مجاهدان قهرمان ما با یاری و توفیق الهی توانستند نظامیان اشغالگر و خودروها و تجهیزات آنها را در جریان هجوم به اردوگاه طولکرم با گلوله و مواد منفجره مستقیماً هدف قرار دهند.

گردان‌های قدس تأکید کرد: عملیات ما ادامه دارد و مسیر جهاد پابرجاست و این مسیر به پیروزی یا شهادت ختم می‌شود.

این خبر در حالی است که رسانه‌های محلی فلسطین گزارش دادند که سحرگاه امروز پنجشنبه پس از هجوم نظامیان اشغالگر به شهرک «عنبتا» در شرق طولکرم، درگیری بین آنها و جوانان فلسطینی رخ داد و جوانان فلسطینی برای جلوگیری از پیشروی خودروهای نظامی صهیونیست‌ها، در وسط جاده‌ها لاستیک آتش زدند.

در همین راستا، نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز پنجشنبه به اردوگاه آوارگان «شعفاط» در شرق قدس اشغالی هجوم بردند و عملیات جستجو و بازرسی گسترده‌ای را آغاز و حضور نظامی خود را در این اردوگاه تشدید کردند که منجر به وقوع درگیری و مجروح شدن یک جوان فلسطینی شد.

نظامیان اشغالگر همچنین به منطقه المخفیه در نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی یورش بردند و در بازرسی خانه به خانه یک جوان فلسطینی را ربوده و او را به مراکز بازجویی منتقل کردند.

اشغالگران در جریان یورش به روستای «المزرعه الشرقیه» در شرق رام الله و البیره به یک خانه یورش بردند و در اطراف آن حفاری انجام دادند. نظامیان صهیونیست همچنین یک جوان فلسطینی به نام «محمد حسین احمد کمیل» را پس از یورش به خانه وی در شهر «قباطیه» در جنوب جنین در شمال کرانه باختری دستگیر کردند.