شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ایران#ستاره پرسپولیس#آنلاین

ستاره پرسپولیس به دنبال ترک ایران ؟ یحیی دیگر این بازیکن را نمی خواهد

ستاره پرسپولیس به دنبال ترک ایران ؟ یحیی دیگر این بازیکن را نمی خواهد
صد آنلاین | به نظر می رسد لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس، فصل آینده جایی در این تیم نخواهد داشت.

بعد از رفتن لوکادیا، پرسپولیسی ها لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی را از لیگ ژاپن به خدمت گرفتند ولی این بازیکن اصلا انتظارات را برآورده نکرد. پریرا در چند بازی به صورت فیکس برای پرسپولیس بازی کرد ولی درخششی نداشت. در سایر بازی‌ها هم یحیی از او به عنوان یک بازیکن نیمکت نشین استفاده کرد و در بازی با ملوان بالاخره پای این بازیکن به گلزنی باز شد و چند دقیقه بعد از ورودش به زمین توانست گلزنی کند. این مهاجم برزیلی درچند بازی گذشته هم به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت وفرصت‌های بسیار خوب گلزنی را خراب کرد تا مشخص شود گلزنی او در دیدار با ملوان یک اتفاق بود و این بازیکن مهاجمی نبود که پرسپولیسی‌ها انتظارش را داشتند.

 

این بازیکن برزیلی با قراردادی یک و نیم ساله راهی پرسپولیس شد و مبلغ قرارداد بالایی هم با دارد. پریرا همواره با لوکادیایی مقایسه می شد که تا همین چند هفته قبل بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ بود و در بازی‌هایی که برای پرسپولیس به میدان رفت، فوق العاده کار کرد. با این وجود پریرا آن مهاجمی که پرسپولیسی‌ها انتظارش را داشتند نبود.پریرا که اصلا مورد تایید پرسپولیسی ها نیست، به دلیل مصدومیت نتوانست مقابل هوادار در لیست تیمش حضور داشته باشد و بازی فینال جام حذفی را هم به همین دلیل از دست داد.

 

در مورد پریرا شایعه عجیبی به گوش رسید که گویا مهاجم برزیلی بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ و بازی مقابل نساجی به چند تن از همبازیانش اعلام کرد که قصد ترک ایران را دارد و به زودی ایران را ترک خواهد کرد. حتی شنیده شد که این بازیکن می خواهد به همراه همسرش قبل از دیدار مقابل هوادار در نیمه نهایی جام حذفی ایران را ترک کند ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد و پریرا در ایران ماند تا بازی های پرسپولیس در جام حذفی به پایان برسد و بعد از آن ایران را ترک کند.

 

مهاجم برزیلی به خوبی می داند که دیگر جایی در پرسپولیس نخواهد داشت و قراردادش برای فصل بعد تمدید نخواهد شد. همین موضوع باعث شده تا پریرا و همسرش به فکر این بیفتند که هرچه زودتر ایران را ترک کنند. با این حال چیزی که مشخص است، این بازیکن با وجود داشتن قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده، جایی در ترکیب این تیم ندارد و جدایی اش از جمع قرمزها قطعی است. گویا در قرارداد پریرا با پرسپولیس برای سال بعد این موضوع قید شده که در صورت رضایت باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم، قرارداد این مهاجم برزیلی خود به خود تمدید خواهد شد و برای سال دوم معتبر خواهد بود.

 

درغیر این صورت پرسپولیسی‌ها می توانند با این بازیکن قطع همکاری کنند و نیازی هم به پرداخت غرامت نخواهد بود. موضوعی که خیلی در راه قطع همکاری با پریرا به باشگاه پرسپولیس کمک خواهد کرد، وگرنه این بازیکن می توانست بابت قراردادش با پرسپولیس برای فصل آینده به فیفا شکایت کند و پرونده ای تازه برای باشگاه پرسپولیس تشکیل شود.