شهر خبر

بسیاری از واقعیت‌ها پشت در‌های بسته جا مانده اند

با این نوع فرا خوانی، بسیاری از واقعیت‌های تیم امید بی دلیل پشت در‌های بسته جا مانده اند. آنچه که به عنوان لیست اعلام شده، فقط بخشی ازتیم امیدرا تشکیل می‌دهد.

به گزارش«اطلاعات آنلاین»، اکبر عزیزی در یادداشتی در صفحه ورزشی روزنامه اطلاعات نوشت: در اولین اقدام سر مربی تیم امید ، ۳۵ بازیکن به تمرینات فرا خوانده شدند. در جمع بازیکنان دعوت شده ، بیشترین سهم به بازیکنان شهرستانی تعلق دارد که البته سهم تیم نفت مسجد سلیمان بیشترین است. در این ارتباط فعلا بحثی وجود ندارد، البته نه از بابت اینکه ایرادی دیده نمی شود، بلکه جهت حرف وسخن امروز به دو نکته دیگر است.

در این فراخوان، از تیم استقلال، قهرمان امیدهای تهران ۳ بازیکن دیده می شوند و از تیم پرسپولیس تیم سوم تهران، هیچ بازیکنی در حد فراخوانی معرفی نشده اند. در همین نکته ، اگر و اما از هم اکنون شکل گرفته و رنگی بودن فرا خوانی درمحافل فوتبال مورد بحث واقع شده است. در بخش دوم ، این نکته مورد ارزیابی قرار گرفته که بازیکنان فرا خوانده شده با نام عنایتی، بازیکنانی هستند که از سوی فدراسیون فوتبال گلچین ودر اختیار عنایتی قرار گرفته اند.

شیوه ای که در هیچ جای دنیا مرسوم نیست. این اتفاق در زمان حضور مهدوی کیا رقم خورد ودر نهایت نتیجه کسب شده توسط تیم امید در آن زمان کمرنگ بوده است.

در شرایطی که قرار است با همین تیم امید ( به نقل از عنایتی) طلسم شکنی و دروازه های بازیهای المپیک بعد از ۴۴ سال به روی تیم امید باز شود ؛ متوجه باشیم که با این نوع فرا خوانی، بسیاری از واقعیت های تیم امید بی دلیل پشت درهای بسته جا مانده اند. آنچه که به عنوان لیست اعلام شده ،فقط بخشی ازتیم امیدرا تشکیل می دهد، و به همین تعداد کسانی که هم توانایی دارند وهم شایسته انددر ردیف فراموش شدگانند. البته این قصور متوجه عنایتی نیست، چون دخالتی درتعیین لیست نداشته است ،ضمن این که سر مربی تیم امید در زمینه شناخت و اطلاعاتش ازبازیکنان امید کم است.با این حال برای عنایتی وتیم امید در میدان بزرگ پیش رو آرزوی موفقیت داریم، اما سالی که نکوست ، از بهارش پیداست. باز هم در این ارتباط حرف و سخن خواهیم داشت.