شهرخبر

دستوری که باعث استعفای هیئت مدیره صنعت نفت شد/ ۲۸ مشکل ورزشگاه تختی آبادان برای میزبانی

دستوری که باعث استعفای هیئت مدیره صنعت نفت شد/ 28 مشکل ورزشگاه تختی آبادان برای میزبانی

میزبانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر با مشکل روبه‌روست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اعضای هیئت مدیره صنعت نفت آبادان بعد از پایان فصل بیست‌ودوم لیگ برتر از سمت خود استعفا کردند. روح‌الله محمدی عضو و سخنگوی هیئت مدیره این باشگاه تأیید کرد که پیش از بازی زردپوشان مقابل استقلال در نیم‌فصل دوم لیگ برتر، وزیر نفت از اعضای هیئت مدیره باشگاه نفتی خواسته است که استعفا بدهند. با این وجود آنها به دلیل شرایط حساس زردپوشان در جدول لیگ، تا پایان فصل صبوری  و تنها دو روز بعد از پایان لیگ برتر در روز 30 اردیبهشت سال جاری، رسماً از سمت خود استعفا کردند.

مدیران باشگاه نفتی دلیل  استعفای خود را درخواست بومی‌سازی اعضای هیئت مدیره توسط نماینده شهر و کمک به آینده و حضور پرقدرت این باشگاه در فصل بعد عنوان کردند، موضوعی که در همان جلسه پیش از بازی استقلال در محل مجلس شورای اسلامی توسط برخی از نمایندگان آبادان مطرح و توسط جواد اوجی وزیر نفت پذیرش شد.

در همین رابطه محمد مولوی نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان، درخواست مکتوبی از جواد اوجی وزیر نفت داشته است تا حداکثر دهم اردیبهشت ماه سال جاری اعضای هیئت مدیره این باشگاه انتخاب شوند؛ البته در نامه نماینده شهر اشاره‌ای به بومی یا غیربومی بودن اعضای هیئت مدیره نشده است.

در حال حاضر مشکلات انبوهی برای صنعت نفت در فصل پیش رو وجود دارد. از جمله این موارد می‌توان به 28 ایراد سازمان لیگ به ورزشگاه تختی آبادان، پایان قرارداد هفت بازیکن شاخص، نامشخص بودن وضعیت سرمربی این تیم و میزان بودجه در فصل آینده اشاره کرد. نباید فراموش کرد  تیمی که به شکل دراماتیکی از سقوط به لیگ دسته یک نجات یافت با این وضعیت دوباره کاندیدای سقوط به لیگ دسته یک می‌شود.

انتهای پیام/