شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

خط و نشان جدید زلنسکی/ همه چیز را از دست خواهید داد

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین شنبه شب در پیام ویدئویی خود گفت: روسیه در اوکراین چیزی به دست نخواهد آورد و همه چیز را از دست خواهد داد.
خط و نشان  جدید زلنسکی/ همه چیز را از دست خواهید داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رسانه‌های اوکراینی، رئیس جمهور اوکراین اظهار کرد: ما به اعمال تحریم‌های خود ادامه خواهیم داد و بسته‌های تحریمی جدید و گسترده‌تری در راه است.

وی خاطرنشان کرد: هر فردی که با روسیه همکاری کند مورد تحریم قرار خواهد گرفت و تحریم‌های اوکراین با تحریم‌های اعمال شده توسط جهان آزاد هماهنگ خواهند شد.

زلنسکی در ادامه با بیان اینکه روسیه هنگامی که تجاوز خود به اوکراین را آغاز کرد، آنها به جهان به گونه‌ای نگاه کردند که انگار خودشان را در آینه نگاه می‌کنند، گفت: آنها فکر می‌کردند که ظاهراً همه در جهان مانند حاکمان روسیه مردمی بدبین و حقیر هستند اما جهان متفاوت است.

رئیس جمهور اوکراین خاطرنشان کرد: جهان به ما کمک می‌کند تا از زندگی محافظت کنیم و هرکسی که با دنیا مخالفت کند، به حاشیه رانده خواهد شد.

زلنسکی تاکید کرد: روسیه همراه با کسانی که به دلیل ترس و وحشت از مسکو به این کشور کمک می‌کنند، در اوکراین چیزی به دست نخواهد آورد و همه چیز را از دست خواهد داد.

وی در پیام خود همچنین از ژاپن، فنلاند، آلمان، کانادا و ایسلند برای کمک‌هایشان به اوکراین در هفته جاری تشکر کرد.

رئیس جمهور اوکراین افزود: ما هفته آینده نیز از نظر همکاری با شرکا، قوی عمل خواهیم کرد و برای پیشبرد اهداف خود حتی یک هفته را از دست نخواهیم داد.

به نوشته رسانه‌های اوکراینی، زلنسکی روز شنبه با حکم خود، تصمیم شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین (NSDC) را در مورد اعمال تدابیر محدودکننده اقتصادی ویژه شخصی و سایر اقدامات محدودکننده بر ۵۱ شخصیت حقیقی و ۲۲۰ شخصیت حقوقی روسی و غیرروسی را به تصویب رساند.