شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مردم ایران

وزیر کشور:

مردم ایران آزادی و عزت خود را تا ابد مدیون امام هستند

وزیر کشور گفت: مردم ایران آزادی و عزت خود را تا ابد مرهون امام می‌داند چراکه با تاسی از اندیشه ایشان، تاریخ‌ساز و مقتدر شدند.

مردم ایران آزادی و عزت خود را تا ابد مدیون امام هستند
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ۱۲:۳۰:۳۶
اعتمادآنلاین |

سومین جلسه ستاد مرکزی سی و چهارمین سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) با حضور احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان نماینده تمام‌الاختیار ریاست جمهوری در ستاد مرکزی و حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی، صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش ایرنا، وی با تاکید بر اینکه هرآنچه در سالگرد امام (ره) انجام دهیم، کم است، اظهار داشت: امروز همه تشنه معارفی هستند که امام ارائه دادند و معارف و رهنمودهای ایشان به عنوان نقطه عطف جدیدی در تاریخ ثبت شد.

وی افزود: اگر ملت ایران امروز ملت پیشرو هستند، با تاسی از اندیشه امام راحل است، امامی که زوال نظام کمونیستی و زوال غرب را پیش بینی کرد و به همین دلیل است که دنیای ظلمانی با حضرت امام خمین (ره)، دشمن است.

وحیدی ضمن قدردانی از تولیت استان و ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) گفت: براساس گزارشات همه موارد پیش‌بینی و تمهیدات لازم اندیشیده شده و همه دستگاه‌ها آماده ارائه خدمت به بیش از ۱.۵ میلیون زائر حرم امام راحل هستند.

وزیر کشور اظهار کرد: با گذشت ۳۴ سال از رحلت امام، ارادت و توجه مردم به ایشان روز به روز بیشتر می‌شود که این یک حماسه به شمار می رود و امید است انقلاب ما با رهبری مقام معظم رهبری همچنان پیشرو و مقتدر باقی بماند و پرچم به دست صاحب این انقلاب برسد.