شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#جام حذفی#تیم فوتبال

مرادی: به بیرانوند گفتم گل می‌زنم/ امیدوارم استقلال برنده دربی باشد

مرادی: به بیرانوند گفتم گل می‌زنم/ امیدوارم استقلال برنده دربی باشد

بازیکن تیم فوتبال هوادار ابراز امیدواری کرد که استقلال برنده دربی فینال جام حذفی باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بابک مرادی بعد از شکست 3 بر یک هوادار مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی، گفت: بازی خوبی بود اما متاسفانه بازنده شدیم. حق ما باخت نبود، ولی اتفاقی که نباید می‌افتاد، رخ داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بیرانوند بعد از ضربه پنالتی و هدف‌گیری وسط دروازه او را ترسو قلمداد کرده، گفت: نه، بین دو نیمه به علیرضا بیرانوند گفتم وقتی به زمین مسابقه بیایم، به تو گل می زنم. می‌توانید از او سوال کنید. برای هر دو نفرما شانس 50، 50 بود. وسط هم نمی‌زدم گل را به ثمر می رساندم؛ اما متاسفانه در موقعیت دومی توپ پرید و  نتوانستم به گل تبدیل کنم. شرمنده بچه‌های تیم شدم. تیم یکدل و جوانی داشتیم و آقای ساکت الهامی برای ما خیلی زحمت کشید. خیلی ناراحت شدیم ولی امیدوارم اتفاقات خوبی برای بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه که زحمت کشیدند، بیفتد.

مرادی درباره اینکه سابقه تماشای بازی‌های استقلال را به عنوان هوادار دارد و آیا برای تماشای دربی فینال حذفی به ورزشگاه آزادی می‌رود، تصریح کرد: اگر ایران باشم حتما می‌روم. امیدوارم دربی خوبی شود و برنده بازی استقلال باشد.

بازیکن تیم هوادار درباره حاشیه بازی قبلی که برای او و اعضای کادرفنی هوادار پیش آمد، گفت: حاشیه نبود. دقیقه 10 تعویض شدم و این مسئله فنی نبود. این مسائل و اختلافات در هر خانواده‌ای اتفاق می‌افتد. آقا ساکت مثل پدر بنده است. اتفاقی افتاد و در خانواده خودمان حل کردیم. 

وی در پاسخ به این سوال که تعویض زودهنگام در هوادار زیاد اتفاق می‌افتد، عنوان کرد: امسال دو بار برای من تعویض زودهنگام اتفاق افتاد. یک بار انصافاً خودم مقصر بودم ولی بازی با ذوب آهن مقصر من نبودم و فنی هم نبود. ساکت الهامی جای پدرم است و خیلی برایش احترام قائل هستم.

انتهای پیام/