شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#مجلس#شهرداری تهران

توصیه‌های ارگان رسانه‌ای شهرداری تهران به نمایندگان مجلس در سال آخر

روزنامه همشهری نوشت: واپسین سال مجلس نباید به تأثیرگرفتن از شبکه‌های اجتماعی و رفتار توده‌ای منجر شود و نماینده‌ای برای جلب محبوبیت حرف‌های خوشامد رسانه‌ای بزند و بدتر اینکه این رفتار به اسم مصلحت برای قدرت و خدمت توجیه شود.

توصیه‌های ارگان رسانه‌ای شهرداری تهران به نمایندگان مجلس در سال آخر
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۴ ۱۹:۰۰:۵۲
اعتمادآنلاین |

روزنامه همشهری در سال آخر فعالیت نمایندگان مجلس، توصیه‌های به آنان داشته است.

به گزارش همشهری، سال آخر مجلس، سال حساس‌تری است؛ به‌همین دلیل رهبرانقلاب فرمودند این مراقبت «مجاهدت» لازم دارد. اما این مجاهدت از چه جهت است؟ اولا سال آخر، سال جبران قصور گذشته است. نباید این تلقی پیش بیاید که کارهای ناکرده اگر به جریان بیفتد ممکن است مجلس، متهم به کم‌کاری شود. مواردی شبیه ابعاد مختلف شفافیت و یا فضای مجازی وغیره.

این روزنامه سپس نوشته است: سال آخر نباید باعث شود طرح‌ها و لوایح حساس مورد بی‌اعتنایی قرار گیرند و به سبب نگرانی از واکنش رسانه‌ها کنار گذاشته شوند؛ یک نمونه لایحه حجاب و عفاف یا لایحه منع خشونت علیه زنان و ... واپسین سال مجلس نباید به تأثیرگرفتن از شبکه‌های اجتماعی و رفتار توده‌ای منجر شود و نماینده‌ای برای جلب محبوبیت حرف‌های خوشامد رسانه‌ای بزند و بدتر اینکه این رفتار به اسم مصلحت برای قدرت و خدمت توجیه شود. سال آخر نباید منتهی به ارتباط ناسالم با نهادها  و محافل دولتی شود  یا برای اشتغال بعد از مجلس به لابی‌گری وچانه‌زنی‌ها بیفتند. فرمودند: «سالم وارد شدید و سالم هم خارج شوید».