شهرخبر

مورینیو: فقط به یک تیم که مربی‌اش بودم تعلق خاطر ندارم

مورینیو: فقط به یک تیم که مربی‌اش بودم تعلق خاطر ندارم

سرمربی پرتغالی رم اعتراف کرد در میان تیم‌هایی که هدایت‌شان کرده است، یک تیم وجود دارد که نتوانسته با اعضا و هوادارانش ارتباطی احساسی برقرار کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در نشست خبری که در فاصله 6 روز مانده به بازی تیمش برابر سویا در فینال لیگ اروپا توسط یوفا در مرکز تمرینی تریگوریای رم برگزار شد، اعتراف کرد که در میان تیم‌هایی که مربی‌شان بوده، هواداران یک تیم نتوانسته‌اند قلب او را تسخیر کنند.

آقای خاص که سابقه هدایت تیم‌هایی مانند، پورتو، چلسی، رئال مادرید، اینتر، منچستریونایتد و تاتنهام را دارد، در دو سال حضور روی نیمکت تیم فعلی‌اش رم به شدت از سوی هواداران جالوروسی مورد حمایت قرار گرفته است. محبوبیت او نزد هواداران رم با قهرمان کردن این تیم در لیگ کنفرانس فصل گذشته و رساندن این تیم به فینال لیگ اروپای فصل جاری دو چندان شده و این دقیقاً برعکس شرایطی است که مرد پرتغالی در تیم قبلی‌اش یعنی تاتنهام داشت.

مورینیو در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره ارتباطش با هواداران رم، گفت: امیدوارم از حرف‌های من بد سوء برداشت نشود اما در میان تمام تیم‌های دوران کاری‌ام، تاتنهام تنها باشگاهی که هنوز نسبت به آن تعلق خاطر چندانی ندارم. در سایر باشگاه‌ها همیشه رابطه‌ای قوی میان من و آنها وجود داشت چون مردم احمق نیستند. بحث برد و باخت نیست. هواداران درک می‌کنند که من هر روز برای آنها می‌جنگم. در مورد خودم می‌توانم بگویم که یک رمی، مادریدی و اینتری هستیم و این یک احساس متقابل میان من و هواداران این تیم‌هاست. الان هم می‌گویم که تا ابد به رم پیوند خورده‌ام، مثل سایر باشگاه‌هایی که در آنها مربیگری کرده‌ام. معتقدم که الان آدم و مربی بهتری شده‌ام اگرچه DNA من همان چیزی است که قبلاً بود. می‌خواهم لذت حضور در این فینال را بچشم.

سرمربی جالوروسی با اشاره به وضعیت تیمش برای مصاف با سویا در فینال بوداپست مجارستان که چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، گفت: دیبالا امروز (پنجشنبه) تمرین نکرد و تصور نمی‌کنم که او بتواند بازی کند. امیدوارم حداقل بتواند روی نیمکت بنشیند. اگرچه ما بعد از فینال در لیگ هم باید برابر اسپتزیا بازی کنیم اما این مسابقه برای پائولو عملاً آخرین بازی ما در این فصل است. خوشحال می‌شوم که او بتواند روی نیمکت بنشیند و اگر امکان داشت 20-15 دقیقه‌ای هم بازی کند. اسپیناتزولا و کارسدورپ جداگانه تمرین کرده‌اند اما دیبالا هنوز تحت نظر پزشکان است.

گزارش‌های فراوانی درباره احتمال جدایی مورینیو از رم در تابستان امسال منتشر شده اما خود او حاضر نشد این موضوع را تأیید کند.

سرمربی پرتغالی در این خصوص تأکید کرد: من قبل از بازی‌ها دوست ندارم درباره آینده صحبت کنم و ترجیح می‌دهم روی بازی تمرکز داشته باشم. هر هفته نمی‌توانیم در یک فینال بازی کنیم پس من نمی‌خواهم الان درباره آینده شخصی خودم صحبت کنم. می‌خواهم که تیمم روی بازی تمرکز داشته باشد.

انتهای پیام/