شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#عربستان#تیم ملی#تیم ملی ایران

الهلال بی خیال این ستاره ایرانی نمی‌شود!

باشگاه الهلال عربستان برای جذب ستاره تیم ملی ایران به صورت رسمی وارد عمل شد.

فارس نوشت: نام مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان از ماه گذشته به همراه الهلال عربستان مطرح می شود. بعد از سرگیری روابط سیاسی دو کشور اخبار زیادی در زمینه ارتباط با عربستان در زمینه فوتبال مطرح شد.

پیش از این رسانه های عربستان و پرتغال از پیشنهاد باشگاه الهلال با قراردادی 3 ساله با مهدی طارمی ستاره پورتو خبر داده بودند. ولی تمام اخبار گمانه زنی های رسانه ها بود.

امروز نشریه «آبولا» پرتغال اعلام کرد باشگاه الهلال عربستان به صورت رسمی برای جذب مهدی طارمی ستاره ایرانی اقدام کرده و با باشگاه پورتو وارد مذاکره شده و با وکیل طارمی تماس گرفته است.

این روزنامه مدعی شده است این تیم سعودی با ارائه پیشنهاد وسوسه انگیز 27 میلیون دستمزد خالص برای این بازیکن، خواستار استخدام او شده است.

آبولا که این خبر را روی جلد اصلی خود برده است، به صورت مفصل تر از برنامه های الهلال پرده برداشته است و در صفحه پانزده شماره امروز، تیتر «باشگاه عربستانی از جذب مهاجم ایرانی منصرف نمی‌شود و پیشنهاد قراردادی سه ساله با دستمزد 9 میلیون یورویی در هر فصل را ارائه کرده است» را برای خبر خود انتخاب کرده است.

طارمی در این فصل با به ثمر رساندن 21 گل در لیگ برتر پرتغال بهترین گلزن است و یک هفته مانده به پایان لیگ با فاصله 3 گل از رقیب خود شانس اول کسب جایزه آقای گلی لیگ است.