شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#شیراز#آتش سوزی

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی شیراز

فوت سه نفر در آتش‌سوزی شیراز منجر به تشکیل پرونده قضایی شد

شیراز-ایرنا- در پی آتش سوزی در آپارتمان پنج طبقه ای در شیراز و فوت سه نفر، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از تشکیل پرونده قضایی برای این حادثه خبر داد.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه تلخ با بیان اینکه به محض اطلاع از وقوع این حادثه بازپرس ویژه و معاون دادستان شیراز در محل حادثه حضور یافتند، گفت: تحقیقات اولیه در خصوص علل وقوع حادثه بلافاصله با نظارت مقام قضایی آغاز شد.

سید مصطفی بحرینی با تأکید بر اینکه بررسی وضعیت ایمنی ساختمان و همچنین نظارت فنی و مهندسی و نحوه امداد رسانی فوری به مصدومان و اطفا حریق نیز در دستور کار بازپرس دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز قرار دارد، افزود: درگذشت سه نفر در این حادثه ما را موظف به بررسی همه ابعاد پیش و پس از وقوع می کند.

وی تصریح کرد: در جایگاه مدعی العموم قصور ، تقصر و ترک فعل احتمالی هر شخصیت حقیقی و حقوقی در وقوع این حادثه را بررسی می کنیم.

در پی وقوع آتش سوزی در ساختمان پنج طبقه ای در خیابان فرصت شیرازی در شیراز سه کودک جان خود را از دست داده و پنج نفر دیگر نیز مصدوم شدند.‌

در این حادثه تعداد زیادی از ساکنان ساختمان گرفتار در حریق نیز با کمک مردم و نیروهای آتش نشانی و امدادی شیراز نجات یافتند.