شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ایران خودرو

واگذاری پاییزی ایران خودرو + جزئیات

اقتصادنیوز: همزمان با شروع فاز دوم طرح پیش فروش صمت در سامانه یکپارچه، ایران خودرویی ها هفت محصول خود را آماده کردند تا در پاییز به متقاضیان تحویل دهند. غیبت ایران خودرو در دومین دور از فروش محصولات شرکت های خودروساز از مسیر سامانه صمت سبب شد تا متقاضیان رغبت چندانی به حضور در این طرح فروش از دست بدهند. سایپا، مدیران خودرو، کرمان موتور و فردا موتور چهار شرکت خودروسازی بودند که در دور جدید سامانه یکپارچه حضور داشتند.
واگذاری پاییزی ایران خودرو + جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران، ایران خودرو پژو 207 با گیربکس دستی، پژو 207 با گیربکس اتوماتیک، دنا پلاس با گیربکس دستی، دنا پلاس با گیربکس دستی و موتور توربو شارژ، دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک و موتور توربو شارژ، سمند سورن پلاس دوگانه سوز و سمند سورن بنزینی با مولتی مدیا، هفت محصولی هستند که برای عرضه در آبان سال جاری در دسترس متقاضیان قرار دارد.

متقاضیانی که در دور اول فروش سامانه یکپارچه حضور یافتند و برای خودروهای یاد شده نام نویسی کردند و موعد تحویل خودروی آنها پاییز 1402 اعلام شده و پیامک واریز وجه دریافت کردند، می توانند نسبت به واریز پیش پرداخت خودروی درخواستی خود اقدام کرده تا در آبان 1402 آن را تحویل بگیرند.   

آبی های جاده مخصوص مبلغ پیش پرداخت برای تحویل این خودروها را اعلام کرده و تاکید کردند مبلغ واریزی در نظر گرفته شده کمتر از 50 درصد قیمت خودروهایی است که در صف واگذاری قرار دارند.

متقاضیان پژو 207 با گیربکس دستی باید حدود 137 میلیون تومان به حساب ایران خودرو واریز کنند. پژو 207 با گیربکس اتوماتیک نیز با پیش پرداختی حول و حوش 167 میلیون تومان در دسترس ثبت نام کنندگان قرار دارد. خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص سه مدل دنا شامل دنا پلاس، دنا پلاس با گیربکس دستی و موتور توربو شارژ، دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک و موتور توریو شارژ را در پاییز امسال واگذار می کند. متقاضیانی که برای دنا پلاس نام نویسی کردند باید نزدیک به 133 میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت به حساب اعلام شده ایران خودرویی ها واریز کنند. پیش پرداخت دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس دستی نیز حدود 184 میلیون تومان تیین شده است. همین خودرو با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک نیز با پیش پرداختی حول و حوش 217 میلیون و 500 هزار تومان در دسترس ثبت نام کنندگان قرار دارد. سمند سورن پلاس دوگانه سوز با پیش پردخت نزدیک به 149 میلیون تومانی و سمند سورن پلاس بنزینی همراه با مولتی مدیا نیز با پیش پرداخت حدود132 میلیون و 500 هزار تومان در دومین ماه از پاییز 1402 به متقاضیان واگذار می شود. ایران خودرویی ها در اطلاعیه خود بازه زمانی که متقاضیان فرصت دارند تا پیش پرداخت خودروی ثبت نامی خود راو اریز کنند مشخص نکرده اند.

الباقی قیمت نیز براساس قیمت های روز تحویل محاسبه و به مشتریان اعلام خواهد شد.

خودرو