شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#ایران#فوتبال#دسته اول#تیم فوتبال

سایپا و فجرسپاسی ناکام ماندند؛

استقلال خوزستان به لیگ برتر برگشت

استقلال خوزستان به لیگ برتر برگشت

تیم فوتبال استقلال خوزستان که سابقه قهرمانی در لیگ برتر ایران را هم دارد، با پیروزی برابر آرمان گهر به عنوان دومین تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر بیست و سوم صعود کرد.

به گزارش مشرق، هفته پایانی رقابتهای فوتبال دسته اول باشگاه های کشور عصر امروز سه شنبه برگزار شد که در نهایت تیم فوتبال استقلال خوزستان با پیروزی پرگل برابر آرمان گهر سیرجان به عنوان تیم دوم راهی لیگ برتر شد.

استقلال خوزستان در شرایطی به لیگ برتر برگشت که یک دوره سابقه قهرمانی در این لیگ با هدایت عبدالله ویسی را دارد و پس از این قهرمانی روزهای افول و سقوط این تیم رسید. با این حال آبی های اهواز امروز با هدایت سیروس پورموسوی پس از چند سال به لیگ برتر برگشتند.

پیش از این تیم فوتبال شمس آذر قزوین در فاصله پنج هفته مانده تا پایان رقابتها عنوان قهرمانی لیگ دسته اول را به خود اختصاص داده و به عنوان اولین تیم جواز حضور در لیگ بیست و دوم را دریافت کرده بود.

تیم های فجرسپاسی شیراز و سایپا که رقابت نزدیکی با استقلال خوزستان تا هفته پایانی داشتند، با پیروزی پرگل تیم آبی جنوب شانس حضور در لیگ برتر را از دست دادند و باید فصل آینده را هم در دسته اول بازی کنند.