شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#والیبال#تیم ملی#تیم ملی والیبال

دلیل استعفای سرپرست تیم ملی والیبال مشخص شد

سرپرست تیم ملی والیبال: مشکلات خانوادگی دارم/ کم‌کاری نکردم، اما برخی‌ها شرایط را با گذشته مقایسه می‌کنند

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: هیچ‌وقت کم‌کاری نکردم، اما متاسفانه برخی‌ها مدام شرایط را با گذشته مقایسه می‌کنند.

به گزارش مشرق، اکبر محمدی، درمورد انتشار خبر استعفایش از سمت سرپرستی تیم ملی والیبال اظهار داشت: ماجرا از این قرار است که این تصمیم به حدود یک یا دو ماه قبل بازمی‌گردد. فرزندانم با خانواده خود زندگی می‌کنند و همسرم هم در کرمانشاه است. چند روز پیش تولدم بود و چون همراه با تیم ملی در سفر بودم فرزندانم به صورت تصویری با من تماس گرفتند و تولدم را تبریک گفتند و از دوری من ابراز ناراحتی کردند. همان شب همسرم دچار کسالت شد و به بیمارستان رفت.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر کمی به شرایطم فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که بیشتر باید در خدمت خانواده‌ام باشم. به همین دلیل درخواست کناره‌گیری‌ام از تیم ملی را با رئیس فدراسیون در میان گذاشتم و او هم بلافاصله ماجرا را جویا شد. من به داورزنی اعلام کردم که این تصمیم را بدون اطلاع بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی گرفته‌ام که داورزنی با درخواستم مخالفت کرد و گفت که تا روز چهارشنبه صبر کنم. من اعلام کردم که تمام اقدامات به صورت کامل انجام شده و حالا افراد دیگری هستند که بتوانند کارها را پیش ببرند و بهتر است همین حالا آنها را جایگزین من کنند.

سرپرست تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: داورزنی به شدت با درخواست من مخالفت کرد و عطایی هم وقتی موضوع را متوجه شد درخواست کرد که به کارم ادامه دهم. من هم وقتی این شرایط را دیدم اعلام کردم که یک سری مشکلات دارم که باید رفع شوند. متاسفانه خیلی‌ها شرایط کنونی تیم ملی را با سال‌های قبل مقایسه می‌کنند، اما واقعیت این است که شرایط مالی فدراسیون نسبت به سال‌های گذشته خوب نیست و طبیعی است که برخی از خواسته‌ها محقق نشود.

محمدی افزود: برخی‌ها این شرایط را از چشم من می‌بینند. مثلا شنیده‌ام می‌گویند اگر فدراسیون برای تیم ملی پرواز بیزینس نگرفته به دلیل ضعف عملکرد سرپرست است، اما کسی نمی‌بیند که شرایط مالی فدراسیون نسبت به گذشته تغییر کرده و در فشار است. به هر حال این مسائل خیلی اهمیت ندارد و من تا زمانی که در تیم ملی باشم تمام تلاشم را برای فراهم کردن بهترین شرایط به کار خواهم گرفت. موضوع و مشکل اصلی من مسائل شخصی است و به همین دلیل همچنان دلم می‌خواهد رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی استعفای من را بپذیرند.

منبع: فارس