شهر خبر

گزینه حاج قاسم برای ریاست جمهوری چه کسی بود؟

مشاور علی لاریجانی میگوید که روزی فاش می‌کند گزینه سردار سلیمانی برای ریاست‌جمهوری چه کسی بوده است.

اعتماد آنلاین نوشت: منصور حقیقت‌پور، مشاور علی لاریجانی از مختصات و وضعیت جبهه پایداری در جریان اصولگرایی گفت، از اینکه جریان پایداری بدون خونریزی صداوسیما را تصرف کرده، پول و برخی نهادهای قدرت را در اختیار دارد و صدایش بلند است. او می‌گوید جریان تندروی اصولگرا گزارش‌های دروغ زیادی درباره علی لاریجانی دادند. با این وجود تاکید دارد که در جواب اخیر لاریجانی به خبر خبرگزاری تسنیم پختگی، اعتمادبه‌نفس و عقلانیت دیده، نه عصبانیت!

حقیقت‌پور همچنین در این تاکید کرد که عملکرد دولت و مجلسی فعلی در نرخ مشارکت انتخابات مجلس یازدهم موثر است. او می‌گوید که «در پاییز سال گذشته ما ۹۰ روز در این مملکت دچار اغتشاشات اجتماعی شدیم و اگر شورای نگهبان سهل‌تر و راحت‌تر و روان‌تر با کاندیداهای مجلس برخورد می‌کرد و تعدادی از افراد که دارای نوع نگاه دیگری هستند وارد مجلس می‌شدند، شاید بلندگوهای مجلس جایگزین رفتارهای کف خیابان می‌شد».

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو می‌گوید:«من به‌موقع گزینه آقای سردار سلیمانی برای ریاست‌جمهوری را خواهم گفت. فکر می‌کنم حتماً اگر سردار امروز در بین ما بود، منتقد وضع موجود بودند. در حوزه مقاومت که ایشان زحمت کشید، الان وضعیت ما چیست؟ دستاوردهای آقای سردار سلیمانی را حفظ کردیم یا حراج کردیم؟ الان وضعیت ما در عراق، لبنان و سوریه خوب است؟ من می‌دانم ایشان در آنجا چه کشید. در مجلس که بودم در این زمینه کمک‌شان می‌کردم. الان اراده‌ای جدی برای درو کردن دستاوردهای سردار سلیمانی در جهان مقاومت نیست.