شهر خبر

چه کسی عنایتی را سرمربی تیم امید کرد؟

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم امید با پیشنهاد امیر قلعه نویی انتخاب شد.

فوتبالی نوشت: احسان اصولی، عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی جدید تیم امید گفت: در جلسه گذشته هم در این خصوص صحبت کرده بودم که باید یک ساختار و هماهنگی خوبی بین تیم ملی فوتبال بزرگسالان و امید به وجود بیاید. پیشنهاد امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی در این خصوص بسیار مهم بود که پس از بررسی‌ها و گفت‌وگوهای متعدد میان فدراسیون و کمیته ملی المپیک در نهایت با پیشنهاد سرمربی تیم ملی موافقت و در نهایت رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب شد.

این در حالی است که پیش از این مجتبی حسینی، مهدی تارتار و محمد ربیعی به عنوان سه گزینه نهایی انصراف خود از هدایت تیم امید را اعلام کرده بودند و همچنین نفراتی چون افشین قطبی، سعید دقیقی و رسول خطیبی نیز در قامت گزینه‌های جدید، مطرح شدند اما در نهایت این پُست به رضا عنایتی رسید.

عنایتی ۴۶ ساله سابقه سرمربیگری در قشقایی و نفت مسجدسلیمان را دارد. وی سه فصل پیش با هوادار تهران از لیگ یک به سطح اول فوتبال ایران صعود کرد و یک فصل نیز با این تیم در لیگ برتر حضور داشت. آقای گل سابق استتقلال پس از نتایج خوب با هوادار پس از استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری آبی پوشان نامزد حضور در این تیم شد اما با فشار هواداران استقلال در فضای مجازی وی از حضور در این تیم انصراف داد.

عنایتی فصل گذشته پس از جدایی ابراهیم اشکش از نفت مسجد سلیمان در چند بازی هدایت این تیم جنوبی را برعهده گرفت ولی در این تیم هم با توجه به مشکلات مالی نتوانست توفیقی به دست بیاورد.