شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#استان تهران#صدا و سیما

کلاهبرداری از ۲۳ نفر با شگرد پیش فروش آپارتمان

کلاهبرداری از ۲۳ نفر با شگرد پیش فروش آپارتمان

صدا و سیما نوشت: فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری فردی که با پیش فروش واحدهای مسکونی به ۲۳ نفر از شهروندان از آنان کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: پس از شکایت ۲۳ نفر از شهروندان در شهرستان پیشوا مبنی بر اینکه از آن‌ها به بهانه پیش فروش و ساخت یک مجتمع تجاری کلاهبرداری شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس از شاکیان مشخص شد فردی با جلب اعتماد تعدادی از شهروندان نسبت به ساخت یک مجتمع تجاری ۳۵۰ واحدی اقدام کرده است که پس از گذشت حدودا ۱۰ سال نسبت به تعهدات لازم در مورد تکمیل واحدهای مذکور هیچ گونه اقدامی انجام نداده و متواری شده است.

رئیس پلیس استان افزود: ماموران پلیس پیشوا با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار در یکی از شهرستان‌های همجوار شده و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام ارشدانتظامی استان تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان متهم دستگیر شده مبلغ ۷ هزار میلیارد ریال با جلب اعتماد از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

۲۳۳۲۳۶