شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#ایران#سیستان

سخنگوی دولت ایالت بلوچستان پاکستان حمله تروریستی به مرزبانان ایرانی را محکوم کرد

سخنگوی دولت ایالت بلوچستان پاکستان حمله تروریستی به مرزبانان ایرانی را محکوم کرد

ایرنا نوشت: سخنگوی دولت ایالت بلوچستان پاکستان به عنوان استان همجوار مرزی با سیستان و بلوچستان، حمله تروریستی به نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در سراوان را محکوم و شهادت ۵ نفر از این نیروها را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

خانم «فرح عظیم شاه» شهادت ۵ نفر از مرزبانی ایرانی در حمله تروریستی در هنگ مرزی سراوان را به دولت و ملت ایران تسلیت و با خانواده‌های شهدا ابراز همدردی کرد.

وی هدف از این اقدام تروریست‌ها را توطئه شیطانی برای تخریب روابط برادرانه پاکستان و ایران عنوان کرد و افزود: زمان آن فرا رسیده است که دولت‌ها و ملت‌های ایران و پاکستان با هم پیامی قوی به این عناصر بدهند.

این مقام ایالتی پاکستان گفت که چنین رفتار ناجوانمردانه‌ای نمی‌تواند خللی در روابط دوستانه ما با جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند.

وی تاکید کرد که پروژه‌های مشترک تجارت و توسعه مرزی ما تاثیری بر این موضوع نخواهد داشت و تعاملات ایران و پاکستان بیشتر تقویت خواهد شد.

حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش آن‌ها برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر و غیرتمند برجک مرزبانی روبه رو شد که در این درگیری متاسفانه پنج تن از مرزبانان عزیز ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان، شب گذشته تلاش تروریست‌های معاند برای ورود به کشور از مرز پاکستان با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مَزه سر" هنگ مرزی سراوان ناکام ماند.

310310