شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بلیت هواپیما#جدید

پرواز با هواپیما به خاطرات پیوست!

نرخ جدید بلیت هواپیما با تاکید روی رشد ۲۹ درصدی قیمت‌ها اصلاح شد و مجددا در دسترس قرار گرفت.

فرارو نوشت: نرخ جدید بلیت هواپیما در مسیر تهران- مشهد براساس فهرست اصلاح شده به یک میلیون و ۲۶۲ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است. نرخ جدید بلیت هواپیما در مسیر تهران- کیش هم از حالا به‌بعد حداقل یک میلیون و ۶۸۳ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود.

البته گران‌ترین بلیت هواپیما به مسیر گرگان- کیش تعلق دارد و برای خریدش باید حدود دو میلیون و ۱۴۰ هزار تومان خرج کنید. زائران حرم امام رضا(ع) برای سفر به مشهد از تهران، یک میلیون و ۲۶۲ هزار تومان برای خرید بلیت هواپیما هزینه پرداخت می‌کنند و اگر ساکن تبریز باشند، قیمت بلیت هواپیما به مشهد برایشان یک میلیون و ۶۷۵ هزار تومان تمام می‌شود.

گران‌ترین بلیت هواپیما به مسیر گرگان- کیش تعلق دارد که با احتساب مالیات و ارزش افزوده از کف قیمت دو میلیون و ۱۴۰ هزار تومان شروع می‌شود. قیمت بلیت هواپیما در مسیر ساری- کیش به دو میلیون و ۸۶ هزار تومان رسیده است. نرخ جدید بلیت هواپیما در مسیر کیش- تبریز هم به دو میلیون و ۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

نرخ جدید بلیت هواپیما در مسیر تبریز- بندرعباس، با احتساب مالیات و ارزش افزوده به حداقل یک میلیون و ۹۷۲ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است. نرخ جدید بلیت در پرواز ساری- بندرعباس به‌حداقل یک میلیون و ۸۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده است.

پرواز قشم- مشهد، عسلویه- مشهد، کرمانشاه- مشهد، کیش- مشهد نیز در دسته پروازهای گرانقیمت قرار می‌گیرند.