شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##راهنمای#خرید#جاروبرقی#بوش

راهنمای خرید جاروبرقی بوش

راهنمای خرید جاروبرقی بوش

 جاروبرقی یکی از وسایل ضروری در هر خانه‌ای است. امروزه انواع  جاروبرقی با برندها و کیفیت‌های مختلف در بازار وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به نیازتان، خرید خود را انجام دهید.

بوش یکی از معتبرترین تولیدکنندگان لوازم خانگی است که به خاطر به کار بردن پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا توانسته در این بازار رقابتی، محبوبیت زیادی کسب کند. اگر قصد خرید جاروبرقی بوش را دارید با ما همراه باشید تا شما را با امکانات و تکنولوژی این دستگاه بیشتر آشنا کنیم.

در زمان خرید جاروبرقی های بوش با مدل های مختلفی مواجه می‌شوید که هریک از آنها دارای مشخصات مخصوص به خودشان هستند. آشنا شدن با انواع مختلف جاروبرقی های بوش می‌تواند شما را برای داشتن یک خرید خوب و مطمئن کمک کند. در ادامه شما را با مهمترین انواع جاروبرقی بوش آشنا می‌کنیم.

جاروبرقی های کیسه‌ای

جاروبرقی کیسه‌ای بوش یکی از قدیمی ترین مدل های جاروبرقی موجود در بازار است که طرفداران زیادی دارد. از ویژگی‌های جاروبرقی کیسه‌ای بوش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جاروبرقی های شارژی

جارو شارژی بوش به خاطر حمل آسان برای جارو زدن در محیط‌هایی که دسترسی ‌به‌ آنها سخت است مانند راه پله ها بسیار کاربردی هستند. البته این مدل از جاروبرقی در مقایسه با جاروبرقی کیسه‌ای قدرت کمتری دارد ولی از مکش فوق‌العاده‌ای برخوردار است که همین باعث می‌شود که هر گونه آلودگی و گرد و غباری را پاک کند. از مزایای این جاروبرقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جاروبرقی بدون کیسه

جاروبرقی بدون کیسه بوش یکی از جدیدترین مدل های جاروبرقی بوش است. این جاروبرقی به جای کیسه دارای یک مخزن مخصوص بوده که قادر است حجم زیادی از آلودگی را در خود جای دهد. خرید این مدل از جاروبرقی به افرادی که مشکل تنفسی، آسم یا آلرژی دارند، پیشنهاد می‌شود. ویژگی‌های جاروبرقی بدون کیسه بوش شامل موارد زیر است:

راهنمای خرید جاروبرقی بوش

تکنولوژی به کار رفته در جاروبرقی بوش

تکنولوژی به کار رفته در انواع لوازم خانگی بوش باعث تمایز آن با سایر برندهای موجود در بازار شده است. جاروبرقی بوش مانند یک جاروبرقی ساده نیست که فقط برای جمع کردن اشغال و آلودگی طراحی شده باشد. این دستگاه دارای تکنولوژی پیشرفته است که همین موجب امتیاز بالای آن نسبت به جاروبرقی های دیگر در بازار شده است. یکی از نکات مهم هنگام خرید جاروبرقی، توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن است. توجه داشته باشید هرچقدر دستگاه از تکنولوژی پیشرفته تری برخوردار باشد، با قیمت بالاتری به فروش می‌رسد. قبل از خرید حتما به تکنولوژی دستگاه توجه کنید و سپس با توجه به نیاز و بودجه تان خرید خود را انجام دهید. از تکنولوژی به کار رفته در جاروبرقی های بوش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تکنولوژی کمپرسور

یکی از تکنولوژی های به کار رفته در جاروبرقی بوش، تکنولوژی کمپرسور است. این تکنولوژی موجب می‌شود که جاروبرقی با مصرف انرژی کمتر، کارایی بهتری داشته باشد. مجهز بودن به موتور پیشرفته در کنار پره های حرفه‌ای آیرودینامیک این قابلیت را فراهم می‌کند که جاروبرقی مصرف انرژی کمتری داشته باشد و عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

کیسه‌های MEGAfilt SuperTEX

یکی از تکنولوژی مهم دیگر، وجود کیسه‌های MEGAfilt SuperTEX است. این کیسه‌ها از سه‌لایه مختلف تشکیل شده‌اند که می‌توانند حداکثر ذرات ریز موجود در محیط را جمع‌آوری کنند. هم چنین این مدل کیسه‌ها می‌توانند اثربخشی سیستم فیلتر دستگاه را افزایش بدهند که درنتیجه موجب بیشتر شدن طول عمر موتور و اگزوز می‌شود.

نازل Duo-Soft

نازل Duo-Soft یکی از تکنولوژی‌های مخصوص جاروبرقی‌ بوش به شمار می‌رود. این تکنولوژی موجب تمایز جاروبرقی‌های بوش نسبت به برندهای موجود در بازار شده که باعث افزایش کارایی دستگاه می‌شود. حتما هنگام خرید توجه کنید که این تکنولوژی در دستگاه به کار رفته باشد. این تکنولوژی نه‌تنها موجب بهبود عملکرد دستگاه روی فرش می‌شود بلکه مانع از بروز آسیب به کف منزل می‌گردد.

نمایشگر بهداشتی

نمایشگر بهداشتی یکی دیگر از تکنولوژی به کار رفته در جاروبرقی بوش است. جالب است بدانید که نمایشگر بهداشتی اولین بار در جاروبرقی های بوش استفاده شد. مجهز بودن به این تکنولوژی مزیت‌های زیادی دارد. به عنوان مثال درصورتی ‌که جاروبرقی نیاز به تعویض فیلتر داشته باشد، صفحه LCD این نمایشگر این هشدار را نشان می‌دهد.

فیلتر HEPA

تکنولوژی فیلتر HEPA این امکان را فراهم می‌کند تا ریزترین ذرات گردوغبار موجود در محیط برداشته شود. افرادی که مبتلا به آسم، آلرژی و یا بیماری‌های تنفسی هستند، حتما در زمان خرید به مجهز بودن دستگاه به این تکنولوژی توجه کنند.

راهنمای خرید جاروبرقی بوش

تکنولوژی ProAnimal

تکنولوژی ProAnimal برای افرادی که حیوان خانگی دارند مفید است. با کمک این تکنولوژی می‌توان تمام موهای حیوانات خانگی را از روی زمین جمع‌آوری کرد و به راحتی منزل شما تمیز خواهد شد. پس اگر نگران موی حیوان خانگی خود هستید حتما هنگام خرید به این ویژگی دستگاه توجه نمایید.

تکنولوژی ProPower

اگر به دنبال یک جاروبرقی بوش با قدرت مکش بالا و برس قدرتمند هستید حتما به مجهز بودن دستگاه به تکنولوژی ProPower دقت کنید. اگر فرش های منزل شما ضخیم هستند و نیاز به جاروبرقی قدرتمندی دارید، جاروبرقی های بوش مجهز به تکنولوژی ProPower را پیشنهاد می‌کنیم.

قابلیت ProSilence

یکی از تکنولوژی های استفاده شده در جاروبرقی های بوش، قابلیت ProSilence است که این امکان را فراهم می‌کند که دستگاه با کمترین سر و صدا کار کند.

بهترین راهنمایی برای خرید جاروبرقی بوش، مراجعه به مراکز خرید معتبر است. اگر خرید خود را از نمایندگی‌های معتبر انجام دهید، می‌توانید اطمینان خاطر بیشتری از خرید خود داشته باشید. برای خرید جاروبرقی و ماشین ظرفشویی بوش می‌توانید به خانه بوش واقع در تهران خیابان شریعتی، پایین تر از حسینیه ارشاد، کوچه کامیار، پلاک ۱۷ مراجعه نموده و خریدی مطمئن داشته باشید.