شهر خبر

روزنامه کیهان:

اردوغان کودتاچیان را هنوز رها نکرده اما کودتاچیان علیه رأی مردم ایران هنوز راست راست راه می‌روند

روزنامه کیهان نوشت: اردوغان کودتاچیان سال 2016 را هنوز رها نکرده و در حال محاکمه و زندانی کردنشان است اما این کودتاچیان علیه رای مردم ایران، هنوز راست راست راه می‌روند و تئوری «عبور از بحران» و «چگونه توسعه پیدا کنیم» می‌بافند!

اردوغان کودتاچیان را هنوز رها نکرده اما کودتاچیان علیه رأی مردم ایران هنوز راست راست راه می‌روند
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۸ ۱۷:۴۵:۳۷
اعتمادآنلاین |

روزنامه کیهان رسانه‌های اصلاح‌طلب را به تحریف گزارش روز گذشته این روزنامه درباره انتخابات ترکیه متهم کرده است.

روزنامه کیهان نوشت: یک جریان سیاسی در کشور وجود دارد که با استفاده از ابزار «تحریف» مانع از رفع مشکلات اقتصادی می‌شود و حتی اگر لازم ببیند، گرای تحریم هم می‌دهد و از دادن پیشنهاد بمباران مردم هم هیچ ابایی ندارد. بهانه شروع تحلیلمان هم انتخابات ترکیه، و تحریف رسوای گزارش کیهان از سوی جریانی خاص بود. آنها این‌طور تیتر زده‌اند: کیهان: اردوغان دیکتاتور است»(!) برای فهم و درک این که این تیتر دروغ است یا خیر، حتی نیاز به رجوع به اصل گزارش کیهان هم نیست و داشتن یک ارزن سواد رسانه‌ای کافی است تا با دیدن آن دروغ بودنش معلوم شود. هیچ رسانه رسمی در کشور بنا به دلایل متعدد حرفه‌ای و سیاسی، چنین تیتری نمی‌زند و از چنین جمله‌ای استفاده نمی‌کند مگر رسانه‌های همین طیف!

روزنامه کیهان در بخش دیگر از این مطلب آورده است: اردوغان کودتاچیان سال 2016 را هنوز رها نکرده و در حال محاکمه و زندانی کردنشان است اما این کودتاچیان علیه رای مردم ایران، هنوز راست راست راه می‌روند و تئوری «عبور از بحران» و «چگونه توسعه پیدا کنیم» می‌بافند!