شهر خبر

عصبانیت روزنامه جوان از انتشار آرای انتخاباتی امام خمینی(ره)

روزنامه جوان نوشت: این تردید و سؤال طرح میشد که با وجود این همه کار بر زمین مانده در مورد امام خمینی، چه انگیزهای از انتشار این فهرست اسامی با دستخط امام بوده است.

عصبانیت روزنامه جوان از انتشار آرای انتخاباتی امام خمینی(ره)
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۷ ۱۶:۴۰:۰۹
اعتمادآنلاین |

روزنامه جوان به سیدحسن خمینی به دلیل انتشار آرای انتخاباتی امام خمینی مربوط به انتخابات سه دوره ابتدایی مجلس اعتراض کرده است.

به گزارش جوان، ماه جاری، مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام  آرای انتخاباتی امام خمینی در سه دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان را منتشر کرد. همان زمان در برخی محافل سیاسی، این تردید و سؤال طرح میشد که با وجود این همه کار بر زمین مانده در مورد امام خمینی، چه انگیزهای از انتشار این فهرست اسامی با دستخط امام بوده است. معالاسف کسی هم پیگیر نشد که آیا سندی از امام وجود دارد که برای پس از خود، اجازه انتشار آرای انتخاباتیشان را که در زمان خود محرمانه بوده، داده‌اند یا خیر.

این روزنامه در بخش دیگری از این مطلب نوشته است: نظر امام خمینی هم در مورد شورای نگهبان و هم در مورد نهضت آزادی روشن است. اگر یک فرد یا جریان یا حزب، زمانی مورد تأیید بوده، دلیل بر تأیید همه اقوال و رفتار او در آینده نیست...بر امثال هادی غفاری با آن تندرویها و سوابق رادیکال حرجی نیست، اما از مسئولان مؤسسه باید پرسید حفظ و نشر آثار امام یعنی هزینه کردن از امام خمینی برای رفقای همجناحی معلوم‌الحال؟