شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#دولت سیزدهم#سیاه

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده ادوار مجلس:

عملکرد دولت سیزدهم مردم را به خاک سیاه نشانده است

انتخابات پیش‌رو رقابتی باشد، ۹۰ درصد نمایندگان فعلی رای نخواهند آورد

یک نماینده سابق مجلس گفت: اگر در انتخابات ریاست جمهوری، رقابتی شکل بگیرد، یا حتی یک نامزد جدی وارد رقابت با رییس جمهور فعلی شود، حتماً آقای رئیسی، رییس جمهور یک دوره‌ای خواهد شد؛ مگر اینکه برای او دروازه خالی ایجاد کنند و به لطف فقدان رقابت، فضا را برای رای‌آوری‌اش مهیا کنند.

عملکرد دولت سیزدهم مردم را به خاک سیاه نشانده است
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۷ ۱۵:۳۵:۰۷
اعتمادآنلاین |

یک سال و نیم از عمر دولت گذشته و نه تنها تحریم‌های اقتصادی کم نشده، بلکه در طول این مدت، نهاد‌های جدیدی تحت تحریم قرار گرفته‌اند. توافق هسته‌ای که در پایان دولت حسن روحانی رسماً به سرانجام رسیده بود، در دولت ابراهیم رئیسی چنان به حاشیه رفته که دیگر هیچ امیدی به آن نیست. ایران درگیر بالاترین نرخ تورم چهار دهه اخیر است. جالب اینجاست که در این وضعیت نابسامان اقتصادی و دیپلماتیک، سه وزارتخانه کلیدی دولت بدون وزیر است.

به زعم بسیاری از کارشناسان، دولت ابراهیم رئیسی یکی از ضعیف‌ترین یا شاید ضعیف‌ترین دولت بعد از انقلاب است. غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی، نماینده پیشین مجلس معقتد است مردم امیدشان را به دولت رئیسی از دست داده‌اند و عملکرد دولت سیزدهم حتی به شمار دشمنان و ضدانقلاب هم اضافه کرده است.  

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده ادوار مجلس می‌گوید: ابراهیم رئیسی به کاری که بلد نبود، ورود کرد و حالا بعد از یک سال و نیم می‌بینیم که چطور اوضاع خراب شده است.

به گزارش رویداد24، بخش هایی از گفت و گوی ایمن آبادی را در ادامه می خوانید: