شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اروپا#لیگ قهرمانان اروپا#میلان#اینتر

اعتراف سرمربی میلان پس از شکست در لیگ قهرمانان اروپا

اعتراف سرمربی میلان پس از شکست در لیگ قهرمانان اروپا

استفانو پیولی اعتراف کرد که تیمش در دیدار برگشت برابر اینتر هم بازی خوبی را به نمایش نگذاشت.

به گزارش مشرق، میلان در دیدار برگشت برابر اینتر هم همچون دیدار رفت شکست خورد.

میلان که در بازی رفت با دو گل شکست خورده بود در دیدار برگشت با یک گل بازنده بازی شد تا در مجموع با شکست سه بر صفر از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا بازماند.

پیولی سرمربی میلان در نشست خبری بعد از بازی گفت: احساس ناامیدی و ناراحتی زیادی داریم. هیچ تیمی روندی مانند ما نداشت. تیمی که از مرحله گروهی حذف شده بود توانست راهی نیمه نهایی شود آن هم با شکست دادن تیم های قدرتمندی مثل ناپولی و تاتنهام. ما می خواستیم به فینال راه پیدا کنیم اما نشد.

سرمربی میلان ادامه داد: متاسفانه ما با عملکرد ناامید کننده در ۱۵ دقیقه دیدار رفت خود را نابود کردیم. البته باید اعتراف کرد که برابر یک تیم بسیار قدرتمند بازی کردیم. امشب فرصت های کمی را روی دروازه حریف خلق کردیم. برای پیروزی تلاش کردیم اما در خط حمله خوب نبودیم و این به خاطر صلابت دفاعی اینتر بود. نمی توانم هیچ کدام از بازیکنان تیمم را سرزنش کنم چرا که همگی تلاش زیادی از خود نشان دادند.

پیولی در ادامه صحبت های خود گفت: اکنون باید تمام تمرکز خود را روی لیگ داخلی بگذاریم. اگر نتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنیم تاسف‌بار خواهد بود. باید اعتراف کرد که بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. توازن و هماهنگی لازم را نداشتیم. در دادن پاس ها دقیق نبودیم. اینتر از نخستین فرصت خود به گل رسید اما ما اینگونه نبودیم.

منبع: ایسنا