شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سردار آزمون#آرسنال

سردار آزمون با ستاره مشهور آرسنال هم تیمی می‌شود

بعد از آمدن ژابی آلونسو بایرلورکوزن با تغییر و تحول شگرفی روبرو شد و این تیم تا همین چند هفته پیش مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم بود؛ این در حالی بود که آنها در ابتدای فصل در قعر جدول بوندسلیگا قرار داشتند. از طرف دیگر لورکوزن در لیگ اروپا نیز فوق العاده ظاهر شده و تا نیمه نهایی پیش رفته است.

این عملکرد فوق العاده ژابی آلونسو باعث شد شایعاتی در رابطه با این سرمربی اسپانیایی مطرح شود و حتی گفته شد که رئال مادرید به او به عنوان جانشین احتمالی کارلو آنچلوتی نگاه می‌کند. با این حال شواهد حکایت از آن دارد که این سرمربی اسپانیایی قطعاً فصل آینده روی نیمکت لورکوزن خواهد نشست.

سرمربی اسپانیایی حالا به دنبال بستن یک تیم قدرتمند برای فصل آینده است و در اولین اقدام باشگاه آلمانی در روزهای اخیر جذب ستاره بنفیکا یعنی الکس گریمالدو را رسماً اعلام کرد.

این تازه آغاز کار کار لورکوزن در نقل و انتقالات است و حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار معروف ایتالیایی خبر داده که گرانیت ژاکا در آستانه انتقال به تیم آلمانی قرار گرفته است. ژاکا در ماه های اخیر با حواشی زیادی در آرسنال دست و پنجه نرم کرده و حالا با اعلام رومانو در آستانه انتقال به بوندسلیگا و لورکوزن قرار گرفته است.