شهر خبر

برخی رفتارهای اعضای فراکسیون انقلاب غیر اخلاقی و آسیب‌رسان است!

یک عضو فراکسیون انقلاب اسلامی تصریح کرد: تکروی اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی و تصمیم گیری برخلاف تصمیمات فراکسیون درست نیست و یک آسیب محسوب می شود.


الهویردی دهقانی، عضو فراکسیون انقلاب اسلامی تصریح کرد: تکروی اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی و تصمیم گیری برخلاف تصمیمات فراکسیون درست نیست و یک آسیب محسوب می شود. همه باید به نظرات جمعی پایبند باشند و احترام بگذارند. اگر فردی برخلاف تصمیم جمعی تصمیم بگیرد، اقدام غیر اخلاقی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با «اطلاعات آنلاین» با انتقاد از تک روی برخی از اعضای کمیسیون انقلاب اسلامی، گفت: تک روی ها در فراکسیون انقلاب اسلامی، غیر اخلاقی، غیر حرفه ای و غیر اصولی است. در انتخابات هیات رئیسه سال گذشته برخی از اعضای به نظر جمع توجه نکردند و علیرغم اینکه در فراکسیون انقلاب اسلامی تصمیم بر این شد تنها افرادی که رای آوردن در صحن هم کاندیدا شوند اما این اتفاق نیفتاد.

نماینده مردم ورزقان  به تاثیر تک روی ها در فراکسیون انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: زمانی کارایی و تاثیرگذاری یک فراکسیون بیشتر است که اعضا بر اساس تصمیم جمعی و جمع بندی نهایی در صحن علنی مجلس تصمیم گیری کنند. در مجلس فراکسیون های غیر رسمی مانند فراکسیون جبهه پایداری وجود دارد که نظرات خاصی دارند. در فراکسیون انقلاب اسلامی همه اعضا از همه فراکسیون های غیر رسمی می توانند کاندیدا شوند اما اینکه این افراد در فراکسیون رای نیاورند و بعد در صحن علنی کاندیدا شوند؛ اقدام درستی نیست.

این عضو فراکسیون انقلاب ادامه داد: تک روی اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی و تصمیم گیری برخلاف تصمیمات فراکسیون درست نیست و یک آسیب محسوب می شود. افرادی زمانیکه به عضویت یک فراکسیون درآمدند باید بر تصمیمات جمعی که در آن فراکسیون گرفته می شود پایبند باشند و اینگونه اثرگذاری فراکسیون افزایش می یابد.

دهقانی به آسیب تک روی ها برای جبهه انقلاب اشاره کرد و گفت: همه باید به نظرات جمعی پایبند باشند و احترام بگذارند. اگر فردی برخلاف تصمیم جمعی تصمیم بگیرد، اقدام غیر اخلاقی مرتکب شده است. بنابراین باید نمایندگان زمانیکه در فراکسیون انقلاب اسلامی تصمیم گیری می شود بر آن تصمیم پایبند باشند حتی اگر نظرشان برخلاف تصمیم نهایی و جمعی فراکسیون بود.