شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهرداری تهران

توجیهات ارگان رسانه‌ای شهرداری تهران برای عادی‌سازی حقوقی‌های نجومی

روزنامه همشهری نوشت: محل کار روزانه فرد مورد نظر در مجموعه آرادکوه مربوط به تفکیک زباله‌های عفونی و بیمارستانی است. نباید فراموش کرد این مجموعه، یکی از محیط‌های سخت و زیان‌آور شغلی است و او از خانواده معزز ایثارگران است.

توجیهات ارگان رسانه‌ای شهرداری تهران برای عادی‌سازی حقوقی‌های نجومی
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۴ ۱۵:۲۳:۵۲
اعتمادآنلاین |

روزنامه همشهری انتشار فیش حقوقی نجومی جدید در شهرداری تهران را «جنجال رسانه‌‌ای» و «شیطنت» خوانده و سختی کار، معوقات و خانواده ایثارگر بودن را توجیه بالا بودن رقم دریافتی این فرد ذکر کرده است.

به گزارش همشهری، فیش حقوقی 106میلیونی یکی از کارمندان پسماند شهرداری تهران در فضای مجازی منتشر شد و این خبر سر و صدای زیادی به پا کرد. آنگونه که مدیرعامل سازمان پسماند توضیح می‌دهد این فیش هیچ‌گونه تخلفی نداشته است. 57میلیون تومان از عدد منتشرشده، مربوط به معوقات قانونی یا همان افزایش حقوقی سال پیش بوده است. محل کار روزانه فرد مورد نظر در مجموعه آرادکوه (آبعلی) مربوط به تفکیک زباله‌های عفونی و بیمارستانی است. نباید فراموش کرد این مجموعه، یکی از محیط‌های سخت و زیان‌آور شغلی است که طبق رویه دریافت سختی کار و دیگر مزایای مصوب جهت استمرار فعالیت در چنین شرایطی ابلاغ شده است. او از خانواده معزز ایثارگران است.

این روزنامه در پایان نوشته است: فیش حقوقی فروردین‌ماه فرد مورد نظر نشان می‌دهد برخی با جنجال رسانه‌ای واقعیت را وارونه جلوه می‌دهند، اما باید این نکته را یادآوری کرد که چرا افرادی نگران تخلف در پرداختی‌ها هستند ولی در راستای شفافیت، اقدام به انتشار آخرین فیش دریافتی نکرده‌اند تا مشخص شود این فرد دقیقا چه مقدار حقوق دارد و دست به شیطنت زده‌اند و سؤال دیگری که مطرح می‌شود این است چرا ابتدا افراد در فضای مجازی تهدید می‌شوند که تا لحظاتی دیگر فیش حقوقی ات را منتشر می‌کنیم!؟ پشت‌پرده این فریبکاری چیست؟