شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر خارجه

لیبرمن: نمی‌توانیم حزب الله دیگری را در جنوب(نوار غزه) تحمل کنیم

لیبرمن: نمی‌توانیم حزب الله دیگری را در جنوب(نوار غزه) تحمل کنیم

وزیر خارجه و جنگ اسبق رژیم صهیونیستی با اذعان به توانمندی بالای جنبش جهاد اسلامی فلسطین، از آن به عنوان جنبش حزب الله دیگر یاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از ابراز نگرانی شدید آویگدور لیبرمن وزیر خارجه و جنگ اسبق این رژیم از پیشرفت چشمگیر توانمندی موشکی و اقتدار جنبش جهاد اسلامی در فلسطین خبر داد.

آویگدور لیبرمن در این باره به انتقاد از جنگ پنج روزه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پرداخت و گفت : نمی‌توان در سایه جنگ‌های پیاپی زندگی کرد.

وی افزود: ما نمی توانیم حزب الله دیگری را در جنوب(اشاره به جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه) تحمل کنیم.

خاطر نشان می‌شود رژیم صهیونیستی از روز سه شنبه نوزدهم اردیبهشت، تجاوزات گسترده نظامی خود به مناطق مختلف نوار غزه را آغاز کرد که به طور خاص و عمدا منازل مردم فلسطین را هدف قرار داد و در نتیجه آن دستکم 33 نفر شهید شدند که 9 نفر آن زن و کودک بودند.

نبرد میان مقاومت فلسطین و رژیم اسرائیل بعد از آن آغاز شد که این رژیم دوشنبه هجدهم اردیبهشت اقدام به ترور سه نفر از فرماندهان جهاد اسلامی کرد که در اثر آن 15 نفر از جمله کودک و زن به شهادت رسیدند.گروه‌های فلسطینی از جمله جهاد اسلامی در این مدت بیش از 1000 راکت و موشک تا شعاع تل‌آویو، پایتخت رژیم اسرائیل شلیک کردند که طی آن دو شهرک‌نشین در جنوب تل‌آویو در اثر اصابت راکت به هلاکت رسیده و بیش از 20 نفر دیگر در مجموع زخمی شده‌اند.

درخواست وزارت خارجه فلسطین برای دستگیری و محاکمه «بن گویر»

وزارت خارجه فلسطین از دادگاه جنایی بین المللی خواست حکم بازداشت «بن گویر» وزیر نژادپرست و فاشیست کابینه نتانیاهو را صادر کند.

انتهای پیام/