شهر خبر

سخنگوی شورای شهر به سیم آخر زد/ شهر را با توصیه و سفارش غیرقانونی نمی‌توان اداره کرد

سخنگوی شورای شهر ارومیه علل تعلل و کندی کار‌ها در برخی از بخش‌های مدیریت شهری را مسئولیت گریزی تعدادی از مدیران شهرداری دانست.

ایرنا نوشت: مصطفی زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر اینکه با تعارف و مسوولیت گریزی، کارها در شهرداری پیش نمی‌رود، افزود: شهر را با سفارش و توصیه‌های غیر قانونی نمی‌شود اداره کرد.

وی با بیان اینکه تسویه حساب‌های انتخاباتی سال‌های قبل باعث ایجاد آشفتگی و بی قانونی در مجموعه مدیریت شهری ارومیه شده است، اظهار کرد: عزم و اراده اعضای شورای شهر و شهردار جهت رفع این آشفتگی‌ها و برخورد با بی قانونی و مبارزه با فساد متمرکز شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه وجود کمیسیون‌های همانند «ماده صد» در حقیقت چیزی به جز دور زدن قانون نیست، ادامه داد: خروجی وجود تبصره و ماده‌هایی که راه خرید تخلف برای متخلفان در امور شهر را هموار می‌کند، هرج و مرج در سیستم شهرسازی است.

وی علل کُندی کارها در برخی از بخش های مدیریت شهری را مسوولیت گریزی بعضی از مدیران شهرداری دانست و گفت: مدیرانی که حاضر به پذیرش مسوولیت در حوزه مدیریتی خودشان نیستند قبل از برکناری، استعفا بدهند.