شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

مدیر عامل جدید توییتر کیست؟

خانم لیندا یاکارینو با دهه‌ها سابق در دنیای رسانه و تبلیغات مدیرعاملی توییتر را برعهده می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایبِنا، ایلان ماسک، در توییتی اعلام کرد که لیندا یاکارینو، مدیر ارشد تبلیغات شرکت NBCUniversal را به‌عنوان جانشین خود برای مدیرعاملی توییتر انتخاب کرده است. او در این توییت نوشت: «لیندا یاکارینو عمدتاً بر امور تجاری تمرکز خواهد کرد، درحالی‌که من تمرکزم را روی طراحی محصول و فناوری‌های جدید می‌گذارم.»

 

یاکارینو فارغ‌التحصیل دانشگاه ایالتی پنسیلوانیاست که در ۱۲ سال گذشته به‌عنوان رئیس بخش تبلیغات و شراکت‌های NBCUniversal فعالیت می‌کرد. او در این شرکت بر فعالیت بیش از ۲۰۰۰ کارمند نظارت داشت و طبق اعلام خود این شرکت، آن‌ها تاکنون بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلار از راه تبلیغات درآمدزایی داشته‌اند.

 

این زن ۶۰ ساله آمریکایی که متولد نیویورک است، پیش از پیوستن به NBC حدوداً به مدت دو دهه در شرکت سرگرمی Turner فعالیت داشت.

 

 

مدیر عامل جدید توییتر کیست؟

 

 

مخالفان و موافقان تصمیم ایلان ماسک

 

این اتخاب ایلان ماسک با مخالفان و موافقانی همراه بوده که در توییتر هشتگ‌های خود را به کار انداخته‌اند. برخی افراد با نگرانی از سلب برخی از آزادی‌ها در توییتر با این تصمیم ایلان ماسک مخالفند.

 

بسیاری از گلوبالیست‌ها نیز به دلیل همکاری یاکارینو با مجمع جهانی اقتصاد (WEF) با مدیرعاملی یاکارینو مخالفت می‌کنند.

 

یاکارینو در فعالیت کارزاری برای تبلیغ واکسیناسیون با دولت بایدن همکاری کرد و ویدیو تبلیغاتی او توسط بیش از ۲۰۰ میلیون آمریکایی مشاهده شد. او در عین حال با شورای ورزش و تغذیه دولت «دونالد ترامپ» همکاری داشته است.

 

اعلام این فرد برای مدیریت توییتر توسط ایلان ماسک سروصدای زیادی میان مخاطبان این شبکه اجتماعی به راه انداخته است و حال باید دید که آیا یاکارینو سیاست‌های ایلان ماسک را در پیش می‌گیرد یا برای محبوبیت بیش‌تر توییتر به سیاست‌های تجاری و تبلیغاتی روی می‌آورد، نظر شما چیست؟