شهر خبر

اظهارات انتقادی چنگیز حبیبیان در مراسم تشییع حسین زمان خبرساز شد!

چنگیز حبیبیان گفت: این دنیای ما که زیاد آباد نشد اما امیدوارم در آن دنیا بتوانیم راحت‌تر زندگی کنیم.

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، مراسم تشییع و یادبود زنده یاد «حسین زمان» ظهر امروز در بهشت زهرا(س) برگزار شد. تشییع پیکر و خاکسپاری مرحوم حسین زمان خواننده باسابقه موسیقی پاپ با حضور تعدادی از هنرمندان و علاقه‌مندان موسیقی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا تهران برگزار شد.

محمدمهدی گورنگی، صابر جعفری، حمید خزاعی، حمیدرضا نوربخش، باربد بابایی، هادی خانیکی، مهوش وقاری، امیر بکان، محسن میردامادی، چنگیز حبیبیان، مهدی یراحی و مانی رهنما از جمله افرادی هستند که در مراسم تشییع پیکر حسین زمان حضور پیدا کردند.

چنگیز حبیبیان از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان هم ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم حسین زمان گفت: من حسین زمان را از سال ۱۳۷۸ به خوبی می‌شناسم و خیلی از مجالس بود که همراه او بودم. او انسان بسیار شریفی بود که واقعاً مرد عمل بود. او گاهاً نکات کلیدی را می‌گفت که هرکدام کتابی برای خودش بود. همه رفتنی هستیم و باید قدر خودمان را بدانیم اما حیف که در این روزگار چنین کاری را انجام نمی‌دهیم.

وی افزود: صدای حسین سوز خاصی وجود داشت و بسیار حیف شد که از بین ما رفت. چقدر حیف که او چندین سال شرایط برگزاری کنسرت را نداشت. متاسفانه خوانندگان اکنون با دریایی از مشکلات رو به رو هستند که واقعاً کار را برای ان‌ها دشوار می‌کنند. گویی بال آن‌ها چیده می‌شود. به هر حال چیزی که ما را نگه داشته عشق است. این دنیای ما که زیاد آباد نشد اما امیدوارم در آن دنیا بتوانیم راحت‌تر زندگی کنیم.