فوری / حمله سایبری به رادیو ارتش رژیم صهیونیستی

تنها چند ساعت از آن که گروه هکری «آنانیموس سودان» رژیم صهیونیستی را به انجام عملیات بیشتر هکری تهدید کرده بود، این بار سایت رادیو ارتش این رژیم به علت حمله سایبری از دست خارج شد.

رسانه های صهیونیستی گزارش دادند، سایت رادیو ارتش رژیم هدف حمله سایبری قرار گرفته و از دسترس خارج شده است.

ساعاتی پیش بود که گروه هکری «آنانیموس سودان» ضمن تهدید رژیم صهیونیستی برای انجام عملیات سایبری بیشتر هشدار داد که این گروه به طور کامل از غزه حمایت خواهد کرد.

هرچند رسانه های صهیونیستی تاکنون منشأ این حمله سایبری را اعلام نکردند، اما آنانیموس سودان رژیم صهیونیستی را به انجام عملیات بیشتر سایبری تهدید کرده بود.

ساعاتی پیش این گروه هکری اعلام کرد که زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی را هدف حملات گسترده سایبری قرار می‌دهد و طی روزهای آینده شدیدترین حملات سایبری را علیه این رژیم انجام دهد.

در چند هفته گذشته چندین بار پایگاه‌های اینترنتی مراکز مختلف رژیم صهیونیستی به صورت روزانه هدف حمله سایبری قرار گرفته است.

شکنندگی رژیم صهیونیستی در مقابل این موج حملات سایبری به حدی بوده که حتی حساس‌ترین سایت های آن از جمله سایت‌های سازمان اطلاعات و عملیات ویژه رژیم صهیونیستی موسوم به موساد و همچنین کِنست (پارلمان این رژیم) نیز هک شدند.

با وجود حملات گسترده علیه رژیم صهیونیستی در زمینه سایبری اما این رژیم همواره بسیاری از اطلاعات مربوط به ماهیت این حملات را پنهان و همزمان تلاش می کند که خود را برخوردار از توانمندی دفاعی سایبری بزرگی معرفی کند تا از این طریق از یک سو جلوی حملات مشابه به خود را گرفته و از سوی دیگر وجهه خود را به عنوان یک رژیم توانمند در منطقه حفظ کند.

با این حال، گستره حملات اخیر و تاثیر آن در محافل داخلی رژیم صهیونیستی نشان از میزان دغدغه و نگرانی های شدیدی دارد که مسئولان رژیم صهیونیستی در سایه ناتوانی خود با آن روبرو هستند و هر روز نیز بر دامنه این حملات و به تبع آن نگرانی ها افزوده می شود.