شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#مجلس#ریاست جمهوری

تندروها کوچکترین رقیب خود را حذف می‌کنند/خالص سازان رقیب خود را به انحاء مختلف حذف می کنند/ متضرر اصلی خالص سازی مردم هستند

تندروها کوچکترین رقیب خود را حذف می‌کنند/خالص سازان رقیب خود را به انحاء مختلف حذف می کنند/ متضرر اصلی خالص سازی مردم هستند

پروژه یک دست سازی چند دوره است که در حال شکل گیری است اما نقطه اوج آن در انتخابات گذشته در مجلس و ریاست جمهوری و شوراها صورت پذیرفته که حاصل و نتیجه آنرا به بدترین شکل در حال نظاره هستیم.

چند سالی است که تندروها از هیچ تلاشی برای حذف رقیب در عرصه سیاسی کشور فروگذاری نمی‌کنند، آن‌ها برای یک دست‌سازی، نیروهای میانه جناح رقیب را حذف می‌کنند که نتیجه منطقی آن چیزی نیست جز بقای رادیکالیسم. این گروه بدون توجه به منویات رهبری که در سال 1389 در دیدار دانشجویان موضوع خالص‌سازی را نفی کردند، در دو انتخابات گذشته مجلس و ریاست جمهوری نیز این روند را ادامه دادند که عملکرد بد مجلس یازدهم، و ریاست جمهوری سیزدهم ما حصل این اقدام سیاسی است. انگار تندروها حضور کم رنگ مردم در انتخابات گذشته را فراموش کرده‌اند، غافل از این‌که این روش می‌تواند مانعی بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشد، به ادامه آن اصرار دارند. نگرانی این عده از ورود میانه‌روها درانتخابات آتی با شنیدن زمزمه‌های ورود علی لاریجانی به عرصه انتخابات بیشتر شده است، موضوعی که لاریجانی را بر آن داشت تا در توئیتی به رفع این نگرانی بپردازد.

اشتباه نکنید، پروژه یک دست‌سازی چند دوره است که در حال شکل‌گیری است اما نقطه اوج آن در انتخابات گذشته در مجلس، ریاست جمهوری، و شوراها صورت پذیرفته که حاصل و نتیجه آن‌را به بدترین شکل در حال نظاره هستیم . اکنون هم کسانی دنبال این پروژه منحوس هستند که در سپهر سیاسی خود، مردم را حذف و برای ماندگاری خود بر اریکه قدرت و ثروت تلاش می‌کنند که یک نمونه کوچک آن‌را در سهمیه‌بندی و دریافت خودرو نمایندگان و سازمان‌های دیگر و افراد و شرکت‌های پشت‌پرده آن شاهد بوده‌اید.

تندروها کوچکترین رقیب خود را حذف می‌کنند/خالص سازان رقیب خود را به انحاء مختلف حذف می کنند/ متضرر اصلی خالص سازی مردم هستند

این دسته و یا باند نامیمون چنان بر قدرت و ثروت چنبره ‌زده‌اند که کوچک‌ترین رقیب و مخالف خود را شرعاً و عرفاً به انحاء مختلف حذف می‌کنند و فکر نکنم ترسی از حضور کسانی مانند جناب آقای لاریجانی در عرصه قدرت داشته باشند، مگر چگونگی برخورد نامتعارف باایشان را در قضیه کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری قبل مشاهده نکرده‌اید.

شک نکنید که این پروژه در دید و نظر افرادی خودی و غیر خود، اصول‌گرا و غیر اصول‌گرا شکست خورده است چرا که انتقادات و مصاحبه‌های سیاسیون و مهم‌تر از آن نارضایتی مردم دالّ بر این مدعاست مگر این‌که کسانی که باید نظارت و قضاوت کنند کور و کر و لال باشند و به‌خاطر کسب قدرت حق را زیر پا بگذارند که این روش تمامیت‌خواهان و در یک کلام سیره و خلق و خوی دیکتاتورهاست.

مگر کسانیکه این کارهارا انجام می دهند اهل دین هستند؟ اینان مگر خدا را قبول دارند که به فرمایشات مقام معظم رهبری مظلوم عمل کنند، شما محاسبه کنید از پیام و دستورات حکیمانه ایشان در پیام و سخنرانی نوروزی و عید فطر ایشان چند ماه گذشته است؟ و چقدر به فرمایشات آن بزرگوار گوش داده و عمل کرده‌اند؟ بنابراین در پروژه خالص سازی برخی افراد حذف خواهند شد و به نوعی دو قطبی صورت خواهد گرفت، میانه‌روهای طرف مقابل به نوعی کنار می روند و رادیکال‌ها می‌مانند و به شکلی یک دست‌سازی می‌شود که این روش به نفع جامعه سیاسی و در نهایت کل کشور نخواهد بود و متضرر اصلی مردم خواهند بود که هیچ همکاری و مشارکت همه‌ جانبه‌ای را در انتخابات نخواهند داشت. این مردم به طرق مختلف برای حفظ نظام اسلامی ایستادگی کرده و خواهند کرد، آن‌ها مخالفت خود را با حرکات و خدمات نابلدان و نا شایستگان امور اجرایی کشور اعلام کرده و خواهند کرد.

212