شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

ساپینتو با اکثر مربیان درگیر شده و باید منتظر تصمیم باشگاه بود | استقلال می‌تواند قهرمان شود

سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

بازیکن سابق استقلال در خصوص رفتارهای ساپینتو کنار زمین بیان کرد: ساپینتو در این فصل در اکثر بازی‌ها محروم بوده و همین موضوع به استقلال لطمه زده است.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین ادموند اختر، بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره دیدار آبی‌پوشان مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی سختی است به خصوص اینکه مس جزو تیم‌های بالای جدول است و از مربی خوبی هم سود می برد. امیدوارم استقلال بتواند در این دیدار سه امتیاز را کسب و دل هواداران را شاد کند.

وی درباره اینکه آیا استقلال از کورس مدعیان قهرمانی عقب افتاده است تصریح کرد: متاسفانه استقلال در دو بازی اخیر نتوانست امتیازات لازم را کسب کند و سایر مدعیان از این اتفاق نهایت استفاده را بردند و خودشان را جدا کردند. استقلال نباید در داربی شکست می خورد و همین باعث شد بازیکنان از لحاظ روحی و روانی افت کنند.

بازیکن سابق استقلال در خصوص رفتارهای ساپینتو کنار زمین بیان کرد: ساپینتو در این فصل در اکثر بازی‌ها محروم بوده و همین موضوع به استقلال لطمه زده است. به نظرم مدیران استقلال باید این مربی را توجیه کنند که مراقب رفتارهایش باشد. ساپینتو با اکثر مربیان در این فصل درگیری لفظی داشته است.

اختر درباره اینکه عملکرد ساپینتو در ۱۰ ماه گذشته را چطور ارزیابی کرده و آیا او شایسته حضور در فصل آینده به عنوان سرمربی تیم استقلال است یا خیر؟ گفت: او وقتی مربی استقلال شد خودش بازیکنان استقلال را انتخاب نکرده بود. از سوی دیگر هیچ شناختی هم از تک تک بازیکنان استقلال نداشت و به طور کلی فضای حاکم بر مسابقات فوتبال ایران را نمی‌شناخت. باید دید تفکرات حاکم بر استقلال چیست و آیا می خواهند با این مربی ادامه دهند یا خیر.

وی درباره اینکه خیلی ها معتقدند تمرکز استقلال باید روی مسابقات جام حذفی باشد اظهار کرد: به هر حال استقلال شرایط خوبی در جام حذفی دارد و می تواند با پیروزی مقابل نساجی به فینال این مسابقات راه پیدا کند البته تیم قائمشهری فصل گذشته به فینال این مسابقات راه پیدا کرده بود و از انگیزه بالایی برای دیدار مقابل استقلال برخوردار است.

اختر در پایان گفت: استقلال در جام حذفی همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده است. با وجود اتفاقاتی که در تیم رخ داده به نظرم می‌توانیم با تمرکز لازم و کافی روی جام حذفی در همین رقابت‌ها قهرمان شویم و دل هواداران را شاد کنیم.