شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران#پرسپولیس

محسن بنگر قهرمان لیگ را معرفی کرد/ در فوتبال ایران باید «ساپینتو» باشید!

مدافع اسبق تیم های پرسپولیس و سپاهان درباره سرنوشت لیگ برتر و قهرمان احتمالی این مسابقات صحبت کرد.

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، رقابت تنگاتنگ در بالای جدول رده بندی لیگ برتر بر سر قهرمانی سبب شده تا تمام اخبار و اتفاقات فوتبال کشور تحت الشعاع همان حساسیت بالای جدول قرار بگیرد. در این بین آنهایی که چنین فضایی را تجربه کرده اند بهتر می توانند درباره شانس های قهرمانی صحبت کنند. محسن بنگر، مدافع سالهای پیش پرسپولیس و سپاهان که با هر دو تیم چنین شرایطی را تجربه کرده، در گفتگو با «اطلاعات آنلاین» ضمن اشاره به پرسپولیسی بودن خود، گفت: شاید استقلال تنها روی کاغذ شانس قهرمانی داشته باشد و با توجه به تساوی آنها برابر صنعت نفت چندان برای قهرمانی شانس ندارد. اما داستان پرسپولیس و سپاهان فرق دارد. آنها تا روز آخر باید بجنگند.

وی افزود: من بارها گفته ام که از بچگی پرسپولیسی بوده ام اما خب فراموش نمی کنم آن سالهای طلایی و آن قهرمانی ها با پیراهن سپاهان را. با تمام این تفاسیر اما شانس پرسپولیس را بیشتر می دانم. آنها در تهران و در خانه خود با گل گهر بازی دارند و آن بازی را می برند و در بازی آخر هم در قائمشهر می توانند نساجی را شکست دهند. شاید عده ای بگویند بازی های سپاهان راحت تر است اما من معتقدم پرسپولیس دو بازی خود را می برد و قهرمان می شود.

بازیکن اسبق سپاهان اضافه کرد: وقتی تیم های مدعی در این شرایط قرار می گیرند باید دید کدام شان از نظر روحی و روانی بهتر هستند. من بازیکن هر دو تیم بوده ام و  می دانم شخصیت و روحیه قهرمانی را دارند. ان شاالله بهترین اتفاق را در روز آخر لیگ شاهد باشیم.

بنگر درباره حواشی این روزهای فوتبال ایران و جنجال های کنار زمین نیز گفت: اینها همه به فدراسیون فوتبال مرتبط می شود که با متخلفان قاطعانه برخورد نمی کند. جالب تر اینکه هر مربی ای که بیشتر جنجال سازی کند بهتر هم نتیجه می گیرد. وی اضافه کرد: برخی از اینها می توانند با رفتارهای خود کنار زمین مسیر سوت داوران را تغییر دهند. اینها دردناک است. وقتی هم قرار است مربی انتخاب کنند می روند سراغ آنهایی که بیشتر اهل شلوغ کاری کنار زمین هستند.

این پیشکسوت فوتبال درباره رفتارهای ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال گفت: بنده نمی خواهم درباره ایشان خیلی صحبت کنم. بالاخره مربی بزرگی است و الان هم هدایت تیم بزرگی را برعهده دارد اما در فوتبال ایران اگر اینگونه رفتار نکنی سرت کلاه می رود!

بنگر در پایان در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی قصد دارد در تیم های رده دومی و رده سومی مربیگری کند، به «اطلاعات آنلاین» گفت: برای شروع مربیگری این مسیر را انتخاب کردم. خدارا شکر چند هفته هم با تیم شهرداری آستارا خوب نتیجه گرفتیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. ضمن اینکه پارتی هم ندارم و برای رسیدن به تیم های بزرگتر خودم باید تلاش کنم.