شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#روحانی#انتخابات#مجلس

لاریجانی – روحانی یک گام به ائتلاف انتخاباتی نزدیک تر شدند

احتمال ائتلاف لاریجانی – روحانی برای شرکت در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی قوت گرفته است.

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، «حسن روحانی» نشست های دوره ای خود با برخی از وزرا، معاونان و همفکران خود را شروع کرده و با راه اندازی وبسایت اختصاصی گزارشات، اخبار و تصاویر فعالیت های سیاسی – فرهنگی خود را در اختیار افکارعمومی قرار  می دهد.

«علی لاریجانی» رئیس سابق مجلس شورای اسلامی ازجمله افرادیست که خود را برای رقابت‌های انتخاباتی آماده کرده و قرار است با ارائه لیستی در این انتخابات شرکت کند.

 چند تن از نزدیکان علی لاریجانی در گفتگوهایی که با خبرنگار سیاسی تسنیم داشتند این موضوع را تایید کرده‌اند.

وی به تازگی در نشست دوره ای با وزیران و معاونان خود با انتقاد از وضعیت کشور و مرور روزهای پایانی دولت تدبیر و امید گفت: برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهادهای مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.

برخی از محافل سیاسی – رسانه ای تاکید کرده اند که  با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، نقش‌آفرینی حسن روحانی  در انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی است و برخی نزدیکان وی نیز گفته‌اند که باید برنامه‌ای منظم برای ارائه یک لیست واحد انتخاباتی با محوریت و حمایت آقای روحانی تدارک دیده شود.