شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خراسان

خیانت بعد از عشق خیابانی؛ «نه تنها قصد داشت جنینم را سقط کند بلکه می خواست مرا هم خفه کند»

خیانت بعد از عشق خیابانی؛ «نه تنها قصد داشت جنینم را سقط کند بلکه می خواست مرا هم خفه کند»

روزنامه خراسان نوشت: آن زمان ۱۳ سال بیشتر نداشتم و تنها به خاطر احساسات و عواطف آغاز دوران نوجوانی، هیجان زده شده بودم. هیچ چیزی درباره زندگی مشترک نمی دانستم و همین که آن پسر غریبه به من ابراز علاقه کرد دیگر دلم را به او باختم و ...

زن ۲۵ ساله که مدعی بود از چنگ همسرش گریخته و به پلیس پناه آورده است، درحالی که اظهارات همسایگان را به عنوان شاهدان ماجرا در گزارش پلیس ۱۱۰، به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد نشان می داد، اشک ریزان به تباهی زندگی اش بعد از چند سال عاشقی خیابانی اشاره کرد و گفت: در یکی از شهرهای جنوبی خراسان رضوی به دنیا آمدم و در همان جا تا مقطع راهنمایی تحصیل کردم اما هنوز ۱۳ بهار بیشتر از عمرم نگذشته بود که روزی نگاه و لبخند جوانی غریبه توجهم را جلب کرد. آن روز ناخودآگاه من هم لبخند زدم و این گونه آن پسر غریبه به من ابراز علاقه کرد.

«حامد» از مشهد و برای انجام کاری به شهرستان آمده بود که بدین ترتیب روابط پنهانی ما با یکدیگر ادامه یافت. پدر و مادرم که هیچ گاه تصور نمی کردند من در آن سن و سال به پسری علاقه مند شده باشم، بدون سوء ظن هر آن چه را می خواستم در اختیارم می گذاشتند و کاری به تماس های تلفنی مشکوک من نداشتند. خلاصه دیدارهای حضوری و روابط تلفنی من و «حامد» حدود ۴ سال طول کشید تا این که بالاخره او به خواستگاری ام آمد اما وقتی پدرم ماجرای عشق و عاشقی مرا فهمید، با چشمانی اشکبار نصیحتم کرد و گفت: «دخترم این عشق ها چیزی جز هوس نیست! و تو تصمیم اشتباهی می گیری که عاقبتی جز بدبختی و فلاکت ندارد! ولی حرف های پدرم را نمی فهمیدم! فکر می کردم این عشق های خیابانی دیگران است که فرجامی ندارد اما من عاشق حامد هستم و با همه سختی های زندگی کنار می آیم! خودم هم نمی دانستم که براساس هیجانات و احساسات دوران نوجوانی پایه های لرزان زندگی ام را در یک مرداب بنا می کنم. به همین دلیل در برابر مخالفت های پدر و مادرم ایستادم و آن قدر اصرار به ازدواج با حامد داشتم که آن ها به ناچار پذیرفتند ولی پدرم تاکید کرد که «زندگی ات را تباه خواهی کرد!»

خلاصه با شور و شوق عجیبی و بعد از ۴ سال عشق خیابانی، پای سفره عقد نشستم تا هرچه زودتر زندگی مشترکم را در کنار همه امید و آرزوهایم آغاز کنم اما این آرزوها نیز ۵ سال به طول انجامید چرا که «حامد» به هر بهانه ای برگزاری مراسم عروسی را به تاخیر می انداخت. او به دلیل دوری مسافت کمتر به شهرستان می آمد و من بیشتر با او به صورت تلفنی در ارتباط بودم تا این که بعد از گذشت ۹ سال از این عاشقی یک طرفه، بالاخره جشن عروسی برگزار شد و من با شور و هیجان قدم در زندگی مشترک گذاشتم و به مشهد آمدم. ساعت های زیادی را به انتظار می نشستم تا همسرم از سرکار به خانه بیاید و من عاشقانه سفره ناهار و شام را پهن کنم! ولی او مدام دیر هنگام به خانه بازمی گشت و رفت و آمدهای مشکوکی داشت. از سوی دیگر هم وقتی به خانه می رسید، با گوشی تلفن همراهش سرگرم بود و هیچ توجهی به من نداشت. اگرچه خیلی از این شرایط دل آزرده بودم ولی چیزی به «حامد» نمی گفتم. تصور می کردم او خسته است و قصد استراحت دارد. بعد از گذشت ۳ سال از این ماجرا، روزی خبر بارداری ام را با هیجان عجیبی برایش بازگو کردم ولی او اخم هایش را در هم کشید و با ناراحتی گفت: مگر نمی دانستی که شرایط فرزندآوری را نداشتیم! این موضوع برایم قابل باور نبود و به شدت دلم شکست تا این که در نهایت به طور اتفاقی گوشی تلفن او را بررسی کردم و تازه فهمیدم که در مرداب خیانت های همسرم افتاده ام. او با زن غریبه دیگری ارتباط داشت و به همین دلیل اصرار می کرد تا جنینم را سقط کنم! زمانی که این موضوع را متوجه شدم دیگر نتوانستم طاقت بیاورم و با «حامد» به مشاجره پرداختم. او هم که از این موضوع خشمگین شده بود، مرا زیر مشت و لگد گرفت و نه تنها قصد داشت جنینم را سقط کند بلکه می خواست مرا هم خفه کند که با تلاش زیاد از چنگ او گریختم و با همان لباس های منزل به فروشگاهی پناه بردم که مقابل منزلمان بود!

همسایگان و اهالی محل هم که اوضاع را این گونه دیدند در محل تجمع کردند و به تقاضای من با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند که من هم برای اولین بار شجاعت پیدا کردم و از همسرم به خاطر خیانت ها و کتک کاری هایش شکایت کردم. دقایقی بعد هم با پدرم تماس گرفتم و گریه کنان همه ماجرا را برایش توضیح دادم ولی پدرم به هیچ وجه مرا سرزنش نکرد چرا که می دانست اکنون من فقط به نصیحت های ۵ سال قبل او می اندیشم!

حالا هم تصمیم دارم بعد از اثبات خیانت های همسرم، از او طلاق بگیرم تا بتوانم فرزندم را آن گونه که دوست دارم تربیت کنم! ولی تازه فهمیدم کسی که در خیابان عاشق دختری می شود، باز هم در خیابان عشق دیگری را تجربه خواهد کرد و ...

به دستور سرهنگ احمد زمانی (رئیس کلانتری قاسم آباد) بررسی های قانونی و روان شناختی این پرونده به مشاوران زبده دایره مددکاری اجتماعی سپرده شد.