شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عربستان#مسی

در جلسه سرنوشت ساز مسی با سعودی‌ها چه گذشت؟ +عکس و فیلم

مسی و الهلال

درخواست های مسی از عربستان برای انتقال به الهلال فاش شد.

به گزارش مشرق، آینده لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی این روزها سوژه اصلی رسانه های ورزشی دنیاست. محرومیت مسی از حضور در ترکیب پاریس به خاطر سفر بدون اجازه اش به عربستان بیش از پیش جنجال آفرین شد.

بعد از حکم از سوی باشگاه پاریس مسی با انتشار ویدئویی عذرخواهی کرد. اما طبق اعلام رسانه های دنیا روابط طرفین بد شد و جدایی مسی در پایان فصل از پاری سن ژرمن قطعی شد.

مهمترین سوال بعد از این اتفاقات این است که مقصد بعدی مسی کجا خواهد بود. بارسلونا اولین و اصلی ترین مشتری مسی به شمار می آید ولی به دلیل فیرپلی مالی نمی تواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد.

 در جلسه سرنوشت ساز مسی با سعودی‌ها چه گذشت؟ +عکس و فیلم

تلاش های مدیران باشگاه بارسلونا در ماه گذشته برای کسب رضایت لالیگا برای بازگشت مسی به در بسته خورده است. بارسلونا برای برگرداندن اعجوبه آرژانتینی باید ۶ بازیکن را در دو ماه پیش رو بفروشد که کار سختی است.

دومین مشتری مسی الهلال عربستان است. بعد از انتقال رونالدو به لیگ عربستان و النصر در زمستان گذشته نام مسی در کنار الهلال رقیب سنتی النصر مطرح شد. مدیران باشگاه پرافتخار ریاض در آسیا اقداماتی جدی در چند ماه گذشته برای کسب رضایت مسی انجام دادند.

یکی از اقدامات باشگاه الهلال جلسه با مسی در پاریس در پایان ماه رمضان بود. در همین رابطه محمد البکیری سردبیر نشریه «الریاضی و النادی» عربستان از محتوای این جلسه سری پرده برداشت.

طبق اعلام خبرنگار مشهور عربستانی مسی از پیشنهاد ۴۰۰ میلیون یورویی الهلال استقبال کرده ولی چند نکته را متذکر شده است. یکی از مهمترین نکاتی که مسی به آن پرداخته حق پخش رقابت های لیگ عربستان بود.

مسی از سعودی ها خواسته تا بازی های لیگ و به خصوص الهلال در شبکه های مشهور دنیا پخش شود تا برند جهانی اش حفظ شود و فوتبال دوستان در اقصی نقاط جهان بتوانند بازی های او را تماشا کنند.

دومین مسئله مسی بحث اسپانسری پیراهن الهلال بود. ابرستاره آرژانتینی با برند مشهور آدیداس کار می کند به همین خاطر از رئیس باشگاه الهلال خواسته پیراهن الهلال هم باید با برند مشهوری قراداد امضا کند.

منبع: فارس